Σε γενναίο προμέρισμα ύψους 10,8 εκατ. ευρώ οδηγούν οι ιδιαίτερα ενισχυμένες επιδόσεις της Louis Vuitton Hellas, η οποία στο φετινό εννεάμηνο καταγράφει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ξεπερνώντας ακόμα και τις προ Covid-19 επιδόσεις.
Παρά το έντονα πληθωριστικό περιβάλλον, η πορεία της ελληνικής θυγατρικής του γαλλικού οίκου μόδας Louis Vuitton οδηγεί στην επίτευξη υψηλών αποδόσεων, με αποτέλεσμα τη διανομή προμερίσματος στον μέτοχο.
Συγκεκριμένα, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε τη διανομή προμερίσματος ύψους 10,8 εκατ. ευρώ, το οποίο θα λάβει ο μοναδικός μέτοχος, που είναι η μητρική εταιρεία Louis Vuitton Malletier SAS, με έδρα το Παρίσι. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το προμέρισμα της χρήσης 2021 διαμορφώθηκε σε 4,8 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο φετινό εννεάμηνο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2022) η Louis Vuitton Hellas εμφανίζει καθαρές πωλήσεις στα 39,2 εκατ. ευρώ, ενώ εάν συμπεριληφθούν και τα λοιπά έσοδα, το σύνολο ανέρχεται σε 40,3 εκατ. ευρώ. Η εν λόγω επίδοση είναι κατά 89% ενισχυμένη σε σχέση με τις καθαρές πωλήσεις που κατέγραψε η εταιρεία στο διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου πέρυσι, όταν και εμφάνισε τζίρο 20,9 εκατ. ευρώ.
Ανάλογα ανοδική είναι και η πορεία της κερδοφορίας, καθώς τα προ φόρων αποτελέσματα στο φετινό εννεάμηνο εμφάνισαν αύξηση 120% σε σχέση με την πορεία του περσινού δεκαμήνου (Ιανουάριος – Οκτώβριος 2021) και διαμορφώθηκαν στα 14,3 εκατ. ευρώ έναντι 6,5 εκατ. ευρώ το εξεταζόμενο διάστημα το 2021. Η καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε σε 10,8 εκατ. ευρώ (έναντι 4,8 εκατ. ευρώ στο δεκάμηνο 2021).
Οι φετινοί ρυθμοί ανάπτυξης του εννεαμήνου ξεπερνούν και τις επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής για το σύνολο του 2019, όταν οι καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 35,6 εκατ. ευρώ, τα προ φόρων αποτελέσματα σε 12,1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 9,1 εκατ. ευρώ.
Όπως προκύπτει από τις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις, το luxury brand «απόλαυσε» τα οφέλη από το φετινό ισχυρό τουριστικό ρεύμα στην Ελλάδα. Παρά δε το γεγονός ότι έλειψαν οι Ρώσοι επισκέπτες, οι Αμερικανοί και οι Κινέζοι τουρίστες αναδείχτηκαν σε εξίσου big spenders.
Η εορταστική περίοδος
Σε ό,τι αφορά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, οι χριστουγεννιάτικες αγορές των υψηλών εγχώριων εισοδημάτων σε συνδυασμό με τον εισερχόμενο τουρισμό του χειμώνα αναμένεται να «πριμοδοτήσουν» περισσότερο τα έσοδα στο πολυτελές brand. Εξάλλου, η ήδη βελτιωμένη εικόνα μεγεθών της Louis Vuitton στην Ελλάδα, μεσούσης μιας έντονης πληθωριστικής συγκυρίας, «επιβεβαιώνει» το γεγονός ότι τα ακριβά σήματα μόδας δεν φέρεται να επηρεάζονται από τα «κύματα» ακρίβειας. Έχοντας δε ξεπεράσει τους κλυδωνισμούς της πανδημίας και δη των lockdowns στη λιανική, επανακάμπτουν πλέον δυναμικά.
Σημειώνεται ότι η Louis Vuitton στην Ελλάδα, εκτός από την οδό Βουκουρεστίου, όπου βρίσκεται το κεντρικό της κατάστημα, διατηρεί και ένα ακόμη εποχικό σημείο πώλησης στη Μύκονο, καθώς και ένα κατάστημα στο Nammos Village. Η εταιρεία απασχολεί συνολικά 43 εργαζομένους.
Από την έντυπη έκδοση