Πολύ κοντά στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Εθνική Τράπεζα φαίνεται πως βρίσκεται η εισηγμένη Epsilon Net.
Σύμφωνα με σχετική επιστολή της στο Χ.Α. και το επενδυτικό κοινό, η Epsilon Net ενημερώνει ότι «βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με τον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας. Η ολοκλήρωση των συζητήσεων αναμένεται το προσεχές διάστημα και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν σχετικές ανακοινώσεις». Να σημειωθεί ότι και οι δύο πλευρές συγκλίνουν σε αυτό που ονομάζεται ηλεκτρονική τραπεζική και ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Η Epsilon Net δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής της εταιρείας PCS Α.Ε. και στον τομέα του Fintech. Παράλληλα εντός του 2022 η εταιρεία προχώρησε στην ίδρυση του Κέντρου Ψηφιακής Τεχνολογίας που στόχο έχει να εστιάσει αρχικά στους τομείς των Information Systems, Fintec & Analytics.
Όπως είχε τονίσει και η διοίκηση στο πλαίσιο των οικονομικών της αποτελεσμάτων στο εξάμηνο 2022, «ο Όμιλος συνεχίζει να κινείται με γνώμονα το μακροπρόθεσμο συμφέρον των συμμετεχόντων (stakeholders) της επιχείρησης, επικεντρώνοντας στη διείσδυση στην αγορά των μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, όσον αφορά την απόκτηση επιχειρηματικού λογισμικού, την περαιτέρω διείσδυση των εφαρμογών λογισμικού μισθοδοσίας και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (Payroll & HRM Systems) στις επιχειρήσεις και την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των λογιστικών γραφείων και των ελευθέρων επαγγελματιών λογιστών – φοροτεχνικών με νέα προγράμματα και εξειδικευμένες υπηρεσίες καθώς και νέες τεχνολογικά αναπτυγμένες λύσεις που πρωτοπορούν στην ελληνική αγορά όπως η λύση Digital Accounting. Παράλληλα αναπτύσσει στρατηγικές για την ανάπτυξή της και την επένδυσή της στον τομέα της Χρηματοοικονομικής Τεχνολογίας (FinTech)». Σε αυτή τη στρατηγική εντάσσεται και η υπό ίδρυση θερμοκοιτίδα του Ομίλου που επιδιώκει την προσέλκυση νέων επιστημόνων στο πλαίσιο των συνεργασιών του με τα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας, την αξιοποίηση του επιστημονικού κεφαλαίου και την ενίσχυση της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και των μικρών επιχειρηματικών σχημάτων.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία, για την υποστήριξη των παρεχόμενων υπηρεσιών της και την ενίσχυση των συνεργασιών της, προχώρησε πρόσφατα και στην ίδρυση του 2ου Epsilon Support Center με έδρα την Αθήνα μετά το 1ο Epsilon Support Center στη Θεσσαλονίκη. Η μητρική Epsilon Net A.E. συμμετέχει στη νέα εταιρεία με ποσοστό 60%. Τα Epsilon Support Centers έχουν ως στόχο, σε άμεση συνεργασία με τα τμήματα υπηρεσιών των εταιριών του Ομίλου της Epsilon Net, να εξυπηρετήσουν αποκλειστικά τους συνεργάτες-μέλη του δικτύου του Ομίλου, παρέχοντας Β2Β εξειδικευμένες υπηρεσίες και προσφέροντας λύσεις σχετικά με την ανάλυση και την υλοποίηση έργων, το after sales support, τις λύσεις προγραμματισμού στις τεχνολογικές λύσεις του Ομίλου. Ο όμιλος μετρά πάνω από 125.000 ενεργούς πελάτες, συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου με τελικό στόχο τη σταδιακή αύξηση του «τελικού εσόδου ανά πελάτη» και αύξηση της οργανικής ανάπτυξης κατά 34%. Ο κύκλος εργασιών στο α’ εξάμηνο 2022 ανήλθε στα 30,7 εκατ. ευρώ (+72,49%), τα EBITDA στα 10,7 εκατ. ευρώ (+73,42%) και τα καθαρά κέρδη προ φόρων στα 8,5 εκατ. ευρώ (+72,68%).
Από την έντυπη έκδοση