Tις δραστηριότητες της εταιρείας στη Λατινική Αμερική, προκειμένου να ενισχύσουν την επένδυση τους στην Ευρώπη, αλλά και να απολύσει μέσω εθελούσιας εξόδου, όσους από τους 170 εργαζόμενους δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να απορροφηθούν, προχωρά η Free Now μαζί με τους μετόχους της BMW Group και Mercedes-Benz Mobility.
Όπως ενημερώθηκαν από το CEO της εταιρείας, κ. A. Pennington, οι εργαζόμενοι, η ομάδα που υποστηρίζει τη ελληνική αγορά, δεν επηρεάζεται. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες μεγάλος αριθμός από τα 170 άτομα θα βρεθούν εκτός εταιρείας.
Σύμφωνα με πηγές προερχόμενες από την FREE NOW, οι περισσότεροι εργαζόμενοι της ΒΕΑΤ θα διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας τους. Όσοι όμως επηρεάζονται θα κληθούν να συμμετάσχουν σε εθελούσια έξοδο, λαμβάνοντας πακέτα αποχώρησης, ενώ σε κάποιους θα προταθούν θέσεις στον ευρωπαϊκό κλάδο της FREE NOW.
Υπενθυμίζεται ότι, η εταιρεία (ΒΕΑΤ) έχει από το 2019 διαχωριστεί από την ομάδα της Λατινικής Αμερικής και από το 2020 αποτελεί ξεχωριστή εταιρική οντότητα ως μέρος του ευρωπαϊκού κλάδου της FREE NOW. H εφαρμογή μάλιστα πρόσφατα άλλαξε και ονομασία σε FREE NOW App από Beat, την εταιρεία που είχε εξαγοράσει το ελληνικό Taxibeat.
Ένα μεγάλο κομμάτι των λειτουργιών της BEAT Λατινικής Αμερικής μαζί με τα πάγια θα πωληθούν, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων και των εργαζομένων, ενώ το υπόλοιπο κομμάτι θα εκκαθαριστεί.
H ελληνική αγορά, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, παραμένει μια από τις κορυφαίες της FREE NOW, με αξιοσημείωτα οικονομικά αποτελέσματα. Η εταιρεία έχει επιλέξει να πληρώνει φόρους στην Ελλάδα, κάτι που δεν είναι δεδομένο στο συγκεκριμένο χώρο, αφήνoντας αιxμές για την Uber, ενώ αυξάνει συνεχώς το αποτύπωμα της. Η πρόσφατη επένδυση στο rebranding, προσθέτει, ξεπέρασε σε αξία τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 15%. Σύντομα μάλιστα, αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστεί, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε τη λειτουργία στην Αθήνα και δεύτερου hub υποστήριξης των λειτουργιών της.