Skip to main content

Ενίσχυση δικτύου για την Dust + Cream

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Το δίκτυό της με ένα νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας ενισχύει η ελληνική εταιρεία παραγωγής και λιανικής καλλυντικών προϊόντων DUST+CREAM, φτάνοντας συνολικά τα 88 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και Κύπρο. Η εταιρεία διαθέτει δική της παραγωγική μονάδα και στις αρχές του επόμενου έτους ξεκινάει η επέκταση και περαιτέρω εκσυγχρονισμός του εργοστασίου με τη δημιουργία νέας μονάδας, αγορά μηχανημάτων και αυτοματοποίηση των γραμμών παραγωγής.

H εταιρεία σχεδιάζει με προσοχή την έξοδό της στα Βαλκάνια. Εφόσον το επιτρέψουν οι περιρρέουσες γεωπολιτικές συνθήκες, τα πρώτα καταστήματα, εκτιμάται, ότι θα ανοίξουν σε Ρουμανία και Βουλγαρία μέσα στο 2024. Ταυτόχρονα, έχει δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποκλειστικά για την αγορά της Κύπρου, ώστε να επεκταθεί περαιτέρω και να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο εύρος πελατολογίου που τυχόν δεν έχουν πρόσβαση στα καταστήματα της εταιρείας.

Όπως τονίζει στη «Ν» η διοίκηση της DUST+CREAM, παρά την κρίση που διανύουμε, οικονομική και ενεργειακή, καθώς και την πανδημία λόγω COVID, η εταιρεία παρουσιάζει προοδευτική αύξηση των επενδύσεών της, του δικτύου της αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της. Συγκεκριμένα οι επενδύσεις της το 2021 ανήλθαν στα 2,98 εκατ. ευρώ έναντι 2,29 εκατ. ευρώ το 2020. Ειδικά την τελευταία τετραετία η αύξηση των επενδύσεων είναι  πολύ πιο πάνω συγκριτικά με την προηγούμενη τετραετία και το 2014 οπότε έφταναν τις 41.699 ευρώ. Αντίστοιχα από τα 13 σημεία πώλησης το 2014 η εταιρεία το 2021 έφτασε τα 86 σημεία πώλησης, το 2022 τα 88 σημεία πώλησης και 222 άτομα προσωπικό. «Στρατηγικά επενδύουμε πρωτίστως στη μελέτη, ανάπτυξη και παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων. Επίσης, μέσω συνεχoύς έρευνας και ανάπτυξης καταφέραμε η τελευταία μας σειρά από κρέμες να αποτελείται από Vegetarian Friendly προϊόντα και ταυτόχρονα Eco Friendly χάρη στην συσκευασία τους που δημιουργήθηκε από ανακυκλώσιμα υλικά», σύμφωνα με την DUST+CREAM.

Aναφορικά με την πορεία της αγοράς των καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς στην Ελλάδα εκτιμάται ότι το 2022 θα πλησιάσει στα επίπεδα του 2019, η οποία θεωρείτο και η τελευταία «κανονικών συνθηκών» χρονιά πριν την έναρξη της πανδημίας. Παρά τις δυσμενείς οικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες που επικρατούν και έχουν επηρεάσει τις περισσότερες επιχειρήσεις, ο κλάδος της ομορφιάς και της περιποίησης δείχνει να συνεχίζει να  κατέχει από τα μεγαλύτερα μερίδια της εγχώριας κατανάλωσης, σε αξία, η οποία σε πωλήσεις λιανικής ίσως ξεπεράσει για το έτος που διανύουμε και το 1 δις ευρώ.  Περαιτέρω δε, το ανταγωνιστικό περιβάλλον έχει αναδιαμορφωθεί σε σημαντικό βαθμό με την είσοδο στην αγορά και νέων -διεθνών- brands, καθώς και με την αναδιάρθρωση στο μίγμα συμμετοχής των καναλιών διάθεσης σε σχέση με το 2019. E-Commerce και Φαρμακεία, φαίνεται να διατηρούν σε υψηλά επίπεδα τη δυναμική που αναπτύχθηκε με την έναρξη της πανδημίας.