Η εταιρεία Ι.Κλουκίνας – Ι.Λάππας Α.Ε., παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν στο ελληνικό λιανεμπόριο κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου 2020 – Ιανουαρίου 2021 κατάφερε να σημειώσει ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα λιανικών πωλήσεων.
Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί στα αντίστοιχα αποτελέσματα του διαστήματος Ιανουαρίου 2020 – Νοεμβρίου 2020 όπου η εταιρεία περιόρισε την απώλεια στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σε ποσοστό μόνο 8% σε σχέση με το περσινό διάστημα.
Μετά την κυβερνητική εντολή για επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων με τη μέθοδο του click away, στις 14 Δεκεμβρίου 2020 η εταιρεία εφάρμοσε το μέτρο με μεγάλη αποτελεσματικότητα και όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, παράλληλα με τις πωλήσεις μέσω e-shop διατήρησε πολύ σημαντικό μέρος των πωλήσεων της εορταστικής περιόδου, συγκεκριμένα, το 76% σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2019, ποσοστό σημαντικά καλύτερο των αρχικών της προβλέψεων.
Ο Ιανουάριος κινήθηκε ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων για την εταιρεία, με αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Από τις 30 Ιανουαρίου 2021 μέρος του δικτύου εξυπηρέτησε τους πελάτες με τη μέθοδο click in shop με κλείσιμο on line ραντεβού ή τηλεφωνικά, καταφέρνοντας έτσι να ανταποκριθεί με επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις του δεύτερου lockdown.
Ένα ακόμη βήμα – ορόσημο της εταιρείας προς την αναπτυξιακή της στρατηγική και την αύξηση των πωλήσεων της είναι το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Ρουμανία. Το mothercare.ro ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου 2020 και είναι ήδη το δεύτερο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας με δυναμική που πολύ σύντομα θα το κατατάξει πρώτο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ι.Κλουκίνας – Ι.Λάππας.
naftemporiki.gr