Skip to main content

Λιανεμπόριο τροφίμων: Ο τουρισμός ανέβασε τις πωλήσεις – «Άλμα» τζίρου τους καλοκαιρινούς μήνες

«Άλμα» 11% κατέγραψε ο συνολικός τζίρος στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη, αλλά και τα νησιά, στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, σύμφωνα με τη NielsenIQ, με ώθηση όχι μόνο από τις ανατιμήσεις, αλλά και την αύξηση των τουριστικών ροών. Σημειώνεται ότι η αυξητική αυτή τάση είναι πολύ υψηλότερη σε σχέση με αυτή που σημειώθηκε στην αγορά το πρώτο πεντάμηνο του έτους (-0,2%).

Όπως επισημαίνεται μάλιστα από τη NielsenIQ, ο μοχλός ανάπτυξης της αγοράς κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2022 ήταν καθαρά πληθωριστικός, ενώ τους καλοκαρινούς μήνες καταγράφηκε και αύξηση της ζήτησης.

Ειδικότερα, όπως φαίνεται σε infographic της NielsenIQ, οι περιοχές που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις τους είναι αυτές που προσελκύουν περισσότερους τουρίστες, όπως η Κρήτη (+16%), τα νησιά (+15,8%) και η Πελοπόννησος (+12%)

Σε επίπεδα καναλιών, τα Cash & Carry συνεχίζουν να αναπτύσσονται σημαντικά το 2022, σε όλες τις χρονικές περιόδους, περισσότερο από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, καθώς οι όποιοι περιορισμοί υπήρχαν στο κανάλι του ΗΟ.RE.CA. τους πρώτους μήνες του 2021 έπαψαν να υφίστανται την τρέχουσα χρονιά

Όσον αφορά σε κάποιες από τις πιο σημαντικές εποχιακές προϊόντικές κατηγορίες, όπως είναι η μπύρα, το παγωτό, τα αναψυκτικά κτλ, αυτές παρουσίασαν σημαντικά υψηλότερες αυξητικές τάσεις στις τουριστικές περιοχές, σε σχέση με την συνολική αγορά.

naftemporiki.gr