Skip to main content

Skroutz: Διακοπή συνεργασίας με 365Shop – Τι θα γίνει με όσους δεν παρέλαβαν τις παραγγελίες

Της Λέττας Καλαμαρά

Σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop προχώρησε η γνωστή πλατφόρμα Skroutz.

Πέραν αυτού, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία προχώρησε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών που δεν παρέλαβαν τις παραγγελίες τους από το συγκεκριμένο κατάστημα αν και είχαν καταβάλει το τίμημα. Η συγκεκριμένη υπόθεση επιβεβαιώνει το τεράστιο θέμα της αξιοπιστίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως καταδεικνύουν πολλές έρευνες για τον κλάδο.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Skroutz το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών. Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022.

Τη Δευτέρα 4/4/2022 η Skroutz έλαβε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου. Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν έως τότε το κατάστημα.

Το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και υπήρξε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να ενημερωθούν και να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.

Αποζημιώσεις

Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών, στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας -μέσω του Skroutz Marketplace- για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας 51.418,75 ευρώ.