Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Σε δύο μήνες αναμένεται η λειτουργία του δεύτερου dark store του ομίλου Σκλαβενίτης στην Αθήνα, ενώ για το φθινόπωρο δρομολογούνται τα εγκαίνια στα δύο νέα φυσικά καταστήματα σε Νέα Φιλαδέλφεια και Γλυφάδα.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία με την κρίση που αφορά το κόστος ενέργειας και τις επιπτώσεις του πολέμου και κατ’ επέκταση τον περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Σκλαβενίτης, που προβλέπει κεφάλαια περί τα 50 εκατ. ευρώ, διατηρείται απρόσκοπτη στον τομέα της ενίσχυσης του δικτύου. Σε αυτό το πλαίσιο, οι πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι σε βάθος διμήνου αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο dark store του ομίλου στην Αθήνα στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς, το οποίο θα καλύψει κυρίως τις ανάγκες της Αττικής.
Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης διατηρεί αντίστοιχα κέντρα αποθηκών στην Πέτρου Ράλλη στην Αθήνα και στην Πυλαία Θεσσαλονίκης. Την επόμενη χρονιά Στον σχεδιασμό της αλυσίδας φέρεται ότι περιλαμβάνεται η δημιουργία και τρίτου dark store στην Αττική, με τις πληροφορίες να τοποθετούν μια τέτοια εξέλιξη να λαμβάνει χώρα την επόμενη χρονιά. Η διεύρυνση του αριθμού των χώρων αποθήκευσης αφορά την υποστήριξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αλυσίδας κυρίως σε Αττική και Θεσσαλονίκη, ενώ για την Πάτρα και τη Λάρισα, η κάλυψη των παραγγελιών γίνεται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας.
Σε ό,τι αφορά την πορεία των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο να υπενθυμιστεί λανσαρίστηκε τον Νοέμβριο του 2020, οι πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι κινούνται σε ακολουθία με τις προβλέψεις της εταιρείας, επιτυγχάνοντας σταθερές επιδόσεις. Σε επίπεδο δικτύου φυσικών καταστημάτων, φέτος το φθινόπωρο αναμένονται τα εγκαίνια του 39ου υπερμάρκετ της αλυσίδας στο ιστορικό κτήριο της Renault – MAVA, που βρίσκεται στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας, το οποίο απέκτησε ο όμιλος τον περσινό Σεπτέμβριο.
Η συγκυρία της πανδημίας των τελευταίων δύο ετών, αλλά και η υφιστάμενη κρίση που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία «πριμοδοτούν» σημαντικά τα μεγάλα καταστήματα και κατ’ επέκταση τη Σκλαβενίτης, η οποία έχει ισχυρό δίκτυο υπερμάρκετ. «Ο φόβος συνωστισμού όσο διαρκεί η εξάπλωση των μεταλλάξεων της Covid-19, αλλά και η αποφυγή ελλείψεων στο ράφι στρέφουν τον κόσμο στις μεγάλες σάλες, τάση που αναμένεται να διατηρηθεί για όλη τη χρονιά» εκτιμούν αναλυτές της αγοράς των σούπερ μάρκετ.
Παράλληλα, η αλυσίδα δρομολογεί την ίδια περίοδο, ήτοι το ερχόμενο φθινόπωρο, και τη λειτουργία του νέου καταστήματος στη Γλυφάδα, στο σημείο όπου κατά το παρελθόν λειτουργούσαν οι κινηματογράφοι Νova Cinema Odeon. Η επένδυση στο δίκτυο, ακόμα και από τον leader του κλάδου, που έχει παρουσία με 488 σημεία λιανικής και 13 χονδρικής, αποτελεί προτεραιότητα προκειμένου να διατηρηθεί η υψηλή πιστότητα καταναλωτών που απολαμβάνει η Σκλαβενίτης. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι με βάση την έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy τον Δεκέμβριο του 2021 η αλυσίδα Σκλαβενίτης αποτελεί την πρώτη top of mind επιλογή, ενώ με βάση τα στοιχεία Φεβρουαρίου 2022 του ομίλου η μέση ημερήσια εξυπηρέτηση από το δίκτυο της Σκλαβενίτης αφορά 538.572 καταναλωτές.