Η λειτουργία της εταιρείας και η εξυπηρέτηση των πελατών πραγματοποιούνται κανονικά, καθώς τα συστήματά της δεν επηρεάστηκαν από το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης στη μητρική εταιρεία, αναφέρει η ΕΛΤΑ Courier.
Τόσο τα καταστήματα, όσο και το δίκτυο της ΕΛΤΑ Courier παραμένουν ενεργά επιτρέποντας στους πελάτες της:
– Να στέλνουν και να παραλαμβάνουν δέματα και φακέλους απρόσκοπτα μέσα από την υπηρεσία «Πόρτα-Πόρτα»
– Nα στέλνουν αντικείμενα στο εξωτερικό με τις υπηρεσίες «Express Mail Service», “Special Priority Mail” και “Fast Parcel Service”
– Να προγραμματίζουν τις αποστολές τους
– Να ελέγχουν την εξέλιξη της παραγγελίας τους
– Να έχουν όλη την εικόνα της συνεργασίας τους με την ΕΛΤΑ Courier μέσα από το app.
H ΕΛΤΑ Courier δηλώνει πως παραμένει προσηλωμένη στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της, καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών τους και αποτελώντας τον αξιόπιστο συνεργάτη “last-mile” που χρειάζονται.