Skip to main content

Επιβράβευση εργαζομένων μέσω της Κάρτας Προνομίων Business Lidl

Μια νέα δυνατότητα διεύρυνσης των προσφερόμενων παροχών προς τους εργαζομένους προσφέρει η Lidl Ελλάς σε όλους τους εγχώριους επαγγελματίες μέσα από την Κάρτα Προνομίων Business.

Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία Β2Β της αλυσίδας

Η νέα υπηρεσία της αλυσίδας, που ακολουθεί τη φιλοσοφία της «Δωροκάρτας Lidl», αποτελεί μια καλή πρακτική επιβράβευσης εργαζομένων μέσα από την προσφορά ενός ευέλικτου και χρηστικού δώρου – προνομίου.

Εξάλλου, για τις εταιρείες που έχουν στο επίκεντρο της αναπτυξιακής τους στρατηγικής τους εργαζομένους τους, το αποτέλεσμα είναι πάντα ανώτερο των στόχων και των προσδοκιών.

Και αυτό γιατί οι εργαζόμενοι -ως προσωπικότητες, αξίες, ικανότητες, δεξιότητες, γνώσεις και συμπεριφορά- αποτελούν το σημαντικότερο παράγοντα που ενεργοποιεί και αξιοποιεί όλους τους συντελεστές παραγωγής, ώστε η κάθε επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της.

Με τον εορτασμό του Πάσχα να πλησιάζει, η συγκυρία είναι ιδανική για τις εταιρείες να επιβραβεύσουν τους εργαζομένους τους, αλλά και να ευχαριστήσουν τους συνεργάτες ή τους πελάτες τους, προσφέροντας ένα πραγματικά ευέλικτο δώρο μέσα από την Κάρτα Προνομίων Business της Lidl Ελλάς.

Η διαδικασία απόκτησης

Η διαδικασία απόκτησης, ενεργοποίησης και χρήσης της Κάρτας Προνομίων Business είναι εύκολη και απλή, καθώς ακολουθεί την ίδια λογική κάθε κοινής δωροκάρτας.

Πιο συγκεκριμένα, οι Κάρτες Προνομίων Business είναι μεταβλητής αξίας απευθύνονται σε Νομικά Πρόσωπα και αποκτώνται με την καταβολή του αντίστοιχου αντιτίμου, χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.

Σε ό,τι αφορά την ενεργοποίηση της κάρτας και την καταχώρησή της ως μέσου πληρωμής επιτυγχάνεται μέσω του ηλεκτρονικού σκαναρίσματος και της πληρωμής της. Με απλά λόγια η απόδειξη αγοράς της κάρτας ισχύει ως απόδειξη της ενεργοποίησής της.

Οι κάρτες κατόπιν της ενεργοποίησής τους είναι διαθέσιμες προς εξαργύρωση σε όλα τα καταστήματα Lidl στην Ελλάδα.

Ο κάτοχος μπορεί να ενημερωθεί για το ακριβές υπόλοιπο της κάρτας που έχει στη διάθεσή του, καθώς αυτό εμφανίζεται στο τέλος της εκάστοτε απόδειξης αγοράς από οποιοδήποτε κατάστημα. Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα ενημέρωσης του υπολοίπου μέσω του διαδικτύου στη διεύθυνση https://www.lidl-hellas.gr/cards χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο αριθμό της κάρτας και το PIN.

Όλες οι κάρτες, βάσει του σειριακού τους αριθμού, δύναται να επαναφορτιστούν κατόπιν νέας παραγγελίας εντός ενός έτους από την αρχική ενεργοποίησή τους.

Αξίζει να επισημανθεί ότι οι κάρτες δεν είναι προσωπικές και μπορούν να μεταβιβαστούν χωρίς κανέναν περιορισμό.

Για την παραγγελία Καρτών Προνομίων Business, αλλά και για περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο απόκτησης αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους στο τμήμα υποστήριξης πελάτων της Lidl Ελλάς μέσω της φόρμας που θα βρουν στον σύνδεσμο: <https://exypiretisi-pelaton.lidl-hellas.gr/SelfServiceGR/s/contactsupport>. Εναλλακτικά μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν την παραγγελία τους τηλεφωνικά στο 800 111 3333 για κλήσεις από σταθερά (χωρίς χρέωση) ή στο +30 2311 768 568 για κλήσεις από κινητά (αστική χρέωση). Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα – Σάββατο: 8:00 – 18:00. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις: https://www.lidl-hellas.gr/plirofories/cards

* Οι κάρτες απευθύνονται σε νομικά πρόσωπα, είναι μεταβλητής αξίας και αποκτώνται με την καταβολή του αντίστοιχου αντιτίμου, χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.