Στην πρώτη γραμμή των πρωτοβουλιών της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas για ένα «καθαρό μέλλον» μπαίνει το εργοστάσιο του Ρέντη όπου παράγεται το απορρυπαντικό Skip, όπως αναφέρθηκε στο πλαίσιο διαδικτυακής ενημερωτικής εκδήλωσης, με αφορμή τις καινοτομίες του ομίλου στον τομέα των απορρυπαντικών.
Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Unilever με τίτλο: «Καθαρό Μέλλον», το υγρό απορρυπαντικό Skip στα λευκά μπουκάλια που παράγεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Ρέντη, κυκλοφορεί σε νέα συσκευασία που περιέχει ανακυκλωμένο πλαστικό είναι 100% ανακυκλώσιμη. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, η σύνθεσή του υγρού απορρυπαντικού έχει νέα σύνθεση με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα, που καθαρίζουν τους λεκέδες αποτελεσματικά.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Unilever, η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού στη νέα συσκευασία του απορρυπαντικού ισοδυναμεί με την εξοικονόμηση 146 τόνων πλαστικού ετησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 58 εκατομμύρια τουβλάκια παιδικών κατασκευών τα οποία αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, καλύπτουν την απόσταση Αθήνα-Βενετία.
Στις καινοτομίες στον τομέα των απορρυπαντικών, στο πλαίσιο των δεσμεύσεων του ομίλου για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον αναφέρθηκε ο Άντριου Κένεντι, γενικός διευθυντής της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σύμφωνα με τον κ. Κένεντι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, του Ρέντη, παράγονται 6 εκατ. μπουκάλια σε ετήσια βάση τα οποία απορροφώνται από την ελληνική αγορά ενώ παράλληλα καλύπτουν ανάγκες του ομίλου στο εξωτερικό.
«Πέρα από το ότι προμηθεύουμε την ελληνική αγορά με προϊόντα υψηλής ποιότητας σχεδιασμένα να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των καταναλωτών μας υπάρχει και κάτι πολύ σημαντικό που συμβαίνει στο εργοστάσιο του Ομίλου στην περιοχή του Ρέντη και σχετίζεται με την επιτακτική ανάγκη να διασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον τόσο για τη δική μας όσο και τις επόμενες γενιές. Σκοπός μας στην Unilever είναι να κάνουμε τον βιώσιμο τρόπο ζωής καθημερινότητα. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να συμβάλλουμε στην καλύτερη διαβίωση για περίπου 7 δισ. ανθρώπους μέσα στα φυσικά όρια του πλανήτη» σημείωσε ο κ. Κένεντι.
Αύξηση του ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες
Πρόσθεσε επίσης, ότι στην Ελλάδα η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη μάχη εναντίον του πλαστικού σε τοπικό επίπεδο εδώ και δύο χρόνια. «Η αύξηση του ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες μας είναι εξαιρετικά σημαντική και με μεγάλο αντίκτυπο. Σχεδιάζουμε να φτάσουμε στα προϊόντα μας που χρησιμοποιούνται από τα νοικοκυριά στην Ελλάδα ποσότητα ανακυκλωμένου πλαστικού 74% στα προϊόντα οικιακού καθαρισμού, 50% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης και πάνω από 40% στα τρόφιμα στο τέλος του 2022 και για αυτό βέβαια η παραγωγή στο εργοστάσιο του Ρέντη παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη μάχη».
Ο κ. Κένεντι αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η πράσινη οικονομία κερδίζει την προσοχή όλο και περισσότερων εταιρειών. «Είναι αισιόδοξο ότι η πράσινη ατζέντα είναι ψηλά στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης και στις επιχειρηματικές συζητήσεις. Η κυκλική οικονομία δεν είναι απλώς μια τάση. Είναι ένας ρεαλιστικός τρόπος να φροντίσουμε τον πλανήτη και την οικονομία μας. Η Unilever παίρνει πολύ σοβαρά τη μάχη ενάντια στο πλαστικό. Δεν θέλουμε απλά λιγότερο πλαστικό. Θέλουμε καλύτερο πλαστικό και είμαστε περήφανοι για τον μετασχηματισμό του τοπικού μας χαρτοφυλακίου ώστε να περιέχει ανακυκλωμένα υλικά. Αισθάνομαι χαρούμενος για τα τόσο πρωτοποριακά πλάνα που έχουμε σε αυτή την όμορφη χώρα που την αποκαλώ πλέον σπίτι μου» είπε.
Από την πλευρά του ο Γιώργος Καρατζάς, Director of Home Care της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, σημείωσε πως το νέο μπουκάλι υγρού απορρυπαντικού Skip θα έχει φιλική προς το περιβάλλον σύνθεση διατηρώντας ωστόσο την ισχύ του στην καταπολέμηση των λεκέδων. Ταυτόχρονα θα προέρχεται από ανακυκλωμένο πλαστικό και θα αποτελεί μια 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία.
«Στο εργοστάσιο του Ρέντη ανοίγουμε τον δρόμο για το ‘καθαρό μέλλον’ που ονειρευόμαστε και δικαιούμαστε κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού» σημείωσε ο κ. Καρατζάς και συμπλήρωσε ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από την Unilever για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παράγονται και συσκευάζονται κάποια από τα πλέον γνωστά προϊόντα για τον καθαρισμό των σπιτιών και των ρούχων.
Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας, συνέχισε, είναι η επανεφεύρεση παλαιότερων χημικών συνθέσεων προς πιο καινοτόμα, προσιτά, εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα που να είναι πιο φιλικά προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον» ανέφερε ενώ σημείωσε ότι το πρόγραμμα «καθαρό μέλλον» αφορά ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων οικιακής φροντίδας της εταιρείας.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ