Skip to main content

Επένδυση 1 εκατ. από τη Wind σε μεγα-κατάστημα

Από την έντυπη έκδοση

Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]

Με νέο κατάστημα «ναυαρχίδα», το μεγαλύτερο που έχει υλοποιήσει, ενισχύει τις δυνάμεις της η Wind, στη μάχη για τα μερίδια αγοράς στις τηλεπικοινωνίες, παράλληλα με το σε εξέλιξη επενδυτικό της πρόγραμμα, ύψους 150 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή 600.000 συνδέσεων οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH). Βρίσκεται στην Καλλιθέα, στην οδό Δαβάκη 62 και Αριστείδου, αποτελεί το μεγαλύτερο φυσικό κατάστημα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, 100% ψηφιακό και πρόκειται για επένδυση συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ.

Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης επένδυσης είναι ότι για τη δημιουργία του καταστήματος ανακαινίστηκε πλήρως ένα ιστορικό κτήριο της δεκαετίας του 1920, ιδιοκτησίας του Μεροπείου Ιδρύματος. Σε αυτό έζησαν η οικογένεια Βενιζέλου και η οικογένεια Χατζηκυριάκου.

Όπως είπε κατά την παρουσίαση του καταστήματος χθες ο διευθυντής καταστημάτων Wind, Αλέξανδρος Γλύκας, σήμερα περίπου 70% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται από τα φυσικά καταστήματα, ενώ ένα 10% γίνεται digital. Η εν λόγω εταιρεία έχει 230 καταστήματα, που δέχονται ετησίως περί τους 700 χιλ. καταναλωτές και απασχολούνται σε αυτά περί τους 1.000 εργαζόμενους.

Σύμφωνα με τον ανώτερο διευθυντή Εταιρικών Σχέσεων της Wind, Γιώργο Τσαπρούνη, εν όψει της εξαγοράς της εταιρείας από τη United Group και της συγχώνευσής της με τη Nova, εκτιμάται ότι θα υπάρξει η ανάγκη για μεγάλα καταστήματα, ωστόσο οι σχετικές αποφάσεις θα ληφθούν από τους νέους μετόχους.

Υπενθυμίζεται ότι η ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού αναμένεται, εκτός απροόπτου, να δώσει το πράσινο φως για την εξαγορά της Wind την 21η Δεκεμβρίου 2021. Το νέο σχήμα θα πάρει ως «προίκα», μεταξύ άλλων, τη νέα θυγατρική που έχει ιδρύσει η Wind, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην κατασκευή και λειτουργία δικτύων νέας γενιάς, αποκτώντας το σύνολο του ενεργητικού εξοπλισμού οπτικών ινών της, και ο στόχος, όπως προαναφέραμε, είναι να επεκτείνει το δίκτυο FTTH.

Κλιματική ουδετερότητα

Το νέο κατάστημα ενσωματώνει τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας και έχει πιστοποιηθεί ως κλιματικά ουδέτερο, ακολουθώντας τα αυστηρότερα πρωτόκολλα μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο Greenhouse Gas Protocol, το ISO 14064 και πιστοποίηση από τον έγκριτο φορέα First Climate