Μετά το φρέσκο γάλα σε δυο κωδικούς, πλήρες και ελαφρύ, η ΑΒ Βασιλόπουλος επεκτείνει τη συνεταιριστική πρωτοβουλία “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή” στο γιαούρτι και στο ελαιόλαδο.
Προσφέρει στραγγιστό γιαούρτι 2% και 10%, από τοπικές φάρμες με ελεγχόμενες πρακτικές ευζωίας, και με τη διατροφή των αγελάδων να είναι πλούσια σε Ω3 και πρωτεΐνες. Η εταιρεία εμπλουτίζει επίσης το χαρτοφυλάκιο της με ελαιόλαδο πολυποικιλιακό, από ελληνικούς παραδοσιακούς ελαιώνες, με βασικές ποικιλίες την Κορωνέικη και τη Μεγαρίτικη.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, υιοθέτησε στα καταστήματά της τα προϊόντα της πρωτοβουλίας “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”, πριμοδοτώντας τις επιλογές των καταναλωτών που θέτουν τα κριτήρια αναφορικά με τη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια, την αλληλεγγύη, την εκπαίδευση, τη δεοντολογία, το σεβασμό στο περιβάλλον και τις καλές πρακτικές. Σημειώνεται ότι η πρωτοβουλία “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή” βασίζεται σε ένα μοντέλο που ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια στη Γαλλία “C’est qui le patron?! – La Marque du Consommateur”, χάρη στο οποίο επιβιώνουν περισσότερες από 4.000 οικογένειες παραγωγών, ενώ υποστηρίζεται από 16.200.000 καταναλωτές (στοιχεία Nielsen). Μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ισπανία, η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο, ενώ ακόμη 6 χώρες ακολουθούν (Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Μαρόκο, ΗΠΑ).
naftemporiki.gr