«Οι ευτυχισμένοι εργαζόμενοι δουλεύουν καλύτερα» είναι το μότο της UP Hellas, της εταιρείας που έχει εξελίξει τη διαδικασία σίτισης στους χώρους εργασίας, σε προϊόν υψηλής τεχνολογίας με στόχο τη μέγιστη κάλυψη των αναγκών των των εταιρειών που συνεργάζεται και των εργαζομένων τους. Όπως τονίζει η διοικητική ομάδα της UP «παρέχουμε λύσεις γευμάτων στις επιχειρήσεις και στους εργαζόμενούς τους, μέσω της GoForEAT κάρτας σίτισής μας. Αλλά η προσέγγισή μας είναι διαφορετική: προσφέρουμε μια πλήρως ψηφιακή και ολοκληρωμένη εμπειρία που μετράει, για κάθε έναν από τους 2.000 εταιρικούς μας πελάτες και 50.000 χρήστες των λύσεων μας. Έχουμε σχεδιάσει ένα ταξίδι για τους εταιρικούς μας πελάτες, αλλά και τους χρήστες των λύσεων μας, το οποίο έχει ως βασικά χαρακτηριστικά την απλότητα, τη διασκέδαση και κυρίως τις δεσμεύσεις μας».
Εμπειρία εταιρικών πελατών
Το ταξίδι ξεκινά με τη διαδικασία παραγγελίας των λύσεων της εταιρείας. Η πλατφόρμα της UP επιτρέπει σε κάθε έναν από τους πελάτες της να παραγγείλουν, φορτίσουν και διαχειριστούν τις κάρτες τους σε λίγα μόνο κλικ. Οι μέρες ανταλλαγής παραγγελιών και προσωπικών δεδομένων μέσω email είναι πια παρελθόν. Σε λίγα λεπτά η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και οι κάρτες έχουν φορτιστεί. Στα επιπλέον θετικά που προσφέρει η εταιρική πλατφόρμα της UP περιλαμβάνονται οι επαναλαμβανόμενες παραγγελίες πραγματοποιούνται αυτόματα, η δυνατότητα επιλογής μελλοντικής φόρτισης – πολύ χρήσιμο σε περιόδους διακοπών, και φυσικά, η διαθεσιμότητα και όλων των υπόλοιπων λύσεων εκτός από την κάρτα γεύματος (κάρτα δώρου, κάρτα διακοπών, διατακτικές σίτισης).
Η ανταπόκριση από την πλευρά των χρηστών επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας της UP. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρική πλατφόρμα χρησιμοποιείται κάθε μήνα από το 90% των πελατών της εταιρείας για τις παραγγελίες τους, ο αριθμός των παραγγελιών με παραδοσιακούς τρόπους έχει μειωθεί κατακόρυφα έκτοτε – κατά 91,47%, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες από τη δημιουργία της, οι χρήστες κατεβάζουν χιλιάδες reports και τιμολόγια κάθε μήνα.
Επιβράβευση εργαζομένων
Το επόμενο βήμα είναι η ενημέρωση των εργαζομένων μόλις φορτιστούν οι κάρτες τους. Γι’ αυτό και λαμβάνουν όλοι μια άμεση ειδοποίηση στο app της Up Hellas για να γνωρίζουν ότι τα χρήματα τους είναι διαθέσιμα και ότι μπορούν να ξεκινήσουν να ξοδεύουν. Το σημαντικότερο όμως σημείο στην εμπειρία της GoForEAT είναι το δίκτυο της. Οι χρήστες δεν χρειάζεται να ψάχνουν για συμβεβλημένα σημεία σε κάποιο χάρτη στο app, όπως συνηθιζόταν παλιά. «Στην Up, δεν πιστεύουμε στους περιορισμούς. Θέλουμε οι χρήστες των καρτών μας να έχουν την ελευθερία να επιλέξουν και γι’ αυτό η GoForEAT κάρτα μας γίνεται δεκτή παντού – δηλαδή σε όλα τα σημεία πώλησης φαγητού στην Ελλάδα», λέει η διοίκηση της εταιρείας.
Η εφαρμογή είναι σύγχρονη, επιτρέπει πληρωμές μέσω κινητού και δίνει τη δυνατότητα κλειδώματος της κάρτας και απενεργοποίησης ανέπαφων συναλλαγών με μία κίνηση. Αλλά το πιο βασικό από όλα είναι ότι δίνει πρόσβαση στην επιστροφή χρημάτων με το HeroCorp. Το HeroCorp δίνει άμεση επιστροφή χρημάτων με κάθε αγορά. Οι χρήστες πρέπει απλά να ψωνίσουν σε έναν από τους HeroCorp εμπορικούς συνεργάτες της UP και θα λάβουν την επιστροφή άμεσα στο λογαριασμό τους,
Αξίζει να σημειωθεί πως κάθε φορά που η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας έχει κάποια επικοινωνία με έναν χρήστη, αυτή καταγράφεται και παρακολουθείται εσωτερικά με σκοπό να δημιουργηθεί μια ακόμα καλύτερη εμπειρία. Επιπλέον, κάθε επικοινωνία βαθμολογείται! Κατά μέσο όρο, τα αιτήματα των χρηστών των καρτών απαντώνται σε λιγότερες από 2 ώρες και η βαθμολογία είναι 4.9 / 5.
Και το πιο βασικό είναι ότι όλα ποσοτικοποιούνται και καταγράφονται στο report που δημιουργείται και στέλνεται μηνιαία σε κάθε έναν από τους 2.000 εταιρικούς της πελάτες. Το report περιλαμβάνει όσα στοιχεία θα ήθελαν να γνωρίζουν σχετικά με το πως χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι τους τις κάρτες, πόσα αιτήματα έχουν ληφθεί από τους εργαζόμενούς τους και πόσο γρήγορα απαντήθηκαν, πόσο χρησιμοποιούν όλα αυτά τα digital features που προσφέρονται, όπως πληρωμές με κινητό, πόσο αξιοποιούν την HeroCorp επιστροφή χρημάτων, κατά πόσο οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν την ελευθερία που τους προσφέρει το δίκτυο της UP.
«Ο στόχος μας είναι πάντα να έχουμε στο επίκεντρο τους εταιρικούς μας πελάτες αλλά και τους χρήστες των προϊόντων μας και να δημιουργούμε λύσεις και digital-first εμπειρίες που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητα τους», επισημαίνει η ομάδα της UP.