Skip to main content

ΕΒΕΘ: Διαδικτυακό εργαστήριο Digital Branding για ΜμΕ στις 10/11

Διαδικτυακό εργαστήριο, με θέμα «Digital branding για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις», πραγματοποιείται την Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2021, στις 16:00.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, φορείς διοργάνωσης της εκδήλωσης είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το δίκτυο Enterprise Europe Network.

Στόχος του διαδικτυακού εργαστηρίου είναι η ενημέρωση των μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων για τις ευκαιρίες και προκλήσεις της διαδικασίας branding στο ψηφιακό περιβάλλον. 

Με τη στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο να αποκτά μόνιμα χαρακτηριστικά, οι επιχειρήσεις αυτές καλούνται να προσαρμόσουν την ταυτότητα τους στα δεδομένα της ψηφιακής αγοράς, και να υιοθετήσουν νέα εργαλεία προβολής και διασύνδεσης με τους πελάτες τους. 

Σε συνεργασία με ειδικούς της αγοράς, θα συζητηθούν θέματα όπως:

  • Τι είναι το ψηφιακό branding και πώς συνδέεται με τις συνολικές ενέργειες marketing και προβολής μιας επιχείρησης;
  • Ποιες ανάγκες εξυπηρετεί το ψηφιακό branding; 
  • Πώς χτίζεται και πώς προωθείται το ψηφιακό brand μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος; 
  • Πώς προωθείται η σχέση ενός brand με τους ψηφιακούς καταναλωτές;
  • Είναι το επαγγελματικό brand ανεξάρτητο από το προσωπικό digital brand;
  • Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη του digital branding και πώς προστατεύουμε το ψηφιακό brand μας;

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ

Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. ΟΙ ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής εδώ και αμέσως μετά την εγγραφή θα λάβουν το σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης.

Πληροφορίες: Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (T:2115006155, Ε: [email protected]), Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (T: 2310 370120, Ε: [email protected]