Skip to main content

Ψηφιακή εξυπηρέτηση από την Alpha Bank: Η ηλεκτρονική τραπεζική στην υπηρεσία των επιχειρήσεων

Οι συνθήκες που διαμορφώνονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 έχουν επιφέρει πολλαπλές αλλαγές στους περισσότερους κλάδους της οικονομίας, με εκείνον της τραπεζικής να μην απουσιάζει από την εξίσωση. Αποτέλεσμα αυτής της νέας κανονικότητας είναι και η ραγδαία επιτάχυνση που σημειώθηκε στην ανάπτυξη ψηφιακών τραπεζικών καναλιών για την εξυπηρέτηση του κοινού. Έχουμε μία ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές που δημιούργησε νέα δεδομένα στα χρηματοοικονομικά συστήματα, με την πλειοψηφία των τραπεζικών στελεχών να αναφέρουν πως η νέα πραγματικότητα έχει επισπεύσει τα σχέδιά τους για εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληρωμών.

Στο πλαίσιο αυτό η Alpha Bank, πιστή στην υπόσχεσή της για άμεση και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση προς τους πελάτες της, πρωτοπορεί με ένα ολοκληρωμένο φάσμα ψηφιακών λύσεων για κάθε επιχείρηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται από την τράπεζα, πάνω από το 90% των εγχρήματων συναλλαγών πραγματοποιούνται πλέον στα ψηφιακά της δίκτυα (web, mobile, ATM και στα αυτόματα μηχανήματα πληρωμών ΑPS). Ενδεικτικό είναι πως μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2020, ο αριθμός των ενεργών χρηστών του e-Banking της τράπεζας αυξήθηκε σημαντικά.

Μια νέα εμπειρία ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Μέσα από τα εναλλακτικά ψηφιακά της δίκτυα, η Alpha Bank παρέχει σε όλους τους πελάτες της, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, μια omnichannel εμπειρία εξυπηρέτησης, ώστε να πραγματοποιούν ψηφιακά πλήθος συναλλαγών σε ένα ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών εργασιών, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

Άλλωστε, η Alpha Bank κατανοεί πλήρως την ανάγκη για ασφαλή, γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση, παρέχοντας στους εταιρικούς της πελάτες τη δυνατότητα να εκτελούν πλήθος τραπεζικών συναλλαγών τους μέσω υπολογιστή, με το myAlpha Web για Επιχειρήσεις. Το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει η τράπεζα περιλαμβάνει την εξόφληση λογαριασμών, καρτών και δανείων, την πληρωμή προμηθευτών σε Ελλάδα και εξωτερικό, την εκτέλεση μισθοδοσίας του προσωπικού, καθώς και την πρόσβαση στο πιστωτικό όριο και την online Νομιμοποίηση Εκπροσώπησης.  

Παράλληλα, η Alpha Bank ενισχύει τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται, με μια σειρά από χρήσιμα εργαλεία. Έτσι, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν πληρωμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάθε επιχείρησης με κάρτα, ψηφιακό πορτοφόλι (wallet) ή τραπεζικό λογαριασμό

myAlpha Ραντεβού: Η εξέλιξη στην επικοινωνία

Με τα ψηφιακά της μέσα να εμπλουτίζονται διαρκώς, η Alpha Bank ανταποκρίνεται στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων για ασφάλεια και ευελιξία, προσφέροντας μία καινοτόμο εμπειρία εξυπηρέτησης, με τη νέα υπηρεσία myAlpha Ραντεβού. Με αυτή την πρωτοποριακή δυνατότητα επικοινωνίας, κάθε επαγγελματίας μπορεί να προγραμματίσει ηλεκτρονικά το ραντεβού του με την τράπεζα για να συνομιλήσει με το εξειδικευμένο προσωπικό της με όποιον τρόπο επιθυμεί: με βιντεοκλήση, τηλεφωνικά ή και από κοντά, χωρίς αναμονή.