Skip to main content

Swatch και Safilo… βάζουν τα γυαλιά

Από την έντυπη έκδοση

Της Σ. Εμμανουήλ
[email protected]

Συμφωνία συνεργασίας πενταετούς διάρκειας για οπτικά της μάρκας Swatch, τα οποία θα παρουσιαστούν στην αγορά την άνοιξη, υπέγραψαν ο ιταλικός οίκος γυαλιών Safilo και η εταιρεία Swatch Ltd – δύο διεθνή σήματα με ηγετική παρουσία στην ελληνική αγορά.

Οι δύο εταιρείες πρόκειται να σχεδιάσουν από κοινού συλλογές γυαλιών και η Safilo θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει τα γυαλιά αυτά στο ευρωπαϊκό της δίκτυο παραγωγής.

Η σειρά Swatch The Eyes θα διανεμηθεί μέσω του παγκόσμιου δικτύου λιανικής της Swatch και αρχικά στην αλυσίδα καταστημάτων λιανικής της Safilo στις ΗΠΑ, Solstice, ενώ θα ακολουθήσουν αυστηρά επιλεγμένα σημεία πώλησης οπτικών στη Βόρεια Αμερική. Η Swatch και η Safilo σκοπεύουν να επεκτείνουν σταδιακά τη διανομή της Safilo και σε άλλες περιοχές σε όλο τον κόσμο, μέσω ενός υψηλών προδιαγραφών δικτύου οπτικών, που θα προστεθεί στο δίκτυο διανομής του ομίλου Swatch.

Αν και δεν υπάρχει ακόμη ασφαλής πρόβλεψη για το πότε τα προϊόντα της παραπάνω συνεργασίας θα κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά, το λανσάρισμά τους προβλέπεται ότι θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των μαρκών καλλιεργώντας προσδοκίες στους καταναλωτές. Εξάλλου, σηματοδοτεί τη στρατηγική απόφαση της Safilo να στραφεί και σε πιο προσιτά brands, ένα δυναμικό κομμάτι της αγοράς το οποίο κερδίζει σταθερά έδαφος τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που ο ιταλικός οίκος αναλαμβάνει παραγωγή σε αυτό το «mass coοl» κομμάτι της αγοράς.

Τα μεγέθη

Σημειώνεται ότι η Safilo Group μέσω της θυγατρικής της στην Ελλάδα, η οποία πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο περί τα 8 εκατ. ευρώ, εξυπηρετεί ένα δίκτυο με περισσότερα από 600 καταστήματα οπτικών, όπου διαθέτει μάρκες όπως: Carrera, Polaroid, Smith Optics, Safilo, Oxydo, Dior, Dior Homme, Fendi, Gucci, Bοss, Fossil, Jimmy Choo, Juicy Couture, Tommy Hilfiger κ.ά. Επίσης η Swatch η οποία δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά επίσης μέσω θυγατρικής πραγματοποιεί πωλήσεις πάνω από 20 εκατ. ευρώ και τα προϊόντα της διατίθενται μέσω ενός δικτύου που πέρα από τις 9 monobrand boutique αριθμεί περισσότερα από 120 σημεία πώλησης στην ελληνική επικράτεια.