Χρονιά ρεκόρ αποτέλεσε το 2015 για την Avis Hellas, η οποία πέτυχε την υψηλότερη επίδοση στην ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών.
Συγκεκριμένα, η Avis κατείχε επίδοση 83% στην ποιότητα εξυπηρέτησης – την υψηλότερη μεταξύ των εταιρειών leasing – ενώ την ίδια ώρα, πέτυχε ρεκόρ στις ημέρες ενοικίασης (8,7 εκατ. ημέρες).
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα διαμορφώθηκε τόσο ο αριθμός του στόλου (30.335 αυτοκίνητα), όσο και το μέγεθος της κερδοφορίας (13,3 εκατ. ευρώ).
Κατά τη διάρκεια του 2015, η Avis επένδυσε περισσότερα από 5 εκατ. ευρώ σε νέες τεχνολογίες και υποδομές, καθώς και 90 εκατ. για την αγορά νέων αυτοκινήτων και τον εκσυγχρονισμό του στόλου της.
Σε σχετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες, ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλης Σάλλας δήλωσης τα εξής: «Η Avis είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρίας που αναδιαρθρώθηκε, εκσυγχρόνισε το στόλο της, μεγάλωσε τα μεγέθη της και επανέκαμψε σε αυξημένη κερδοφορία μέσα στα χρόνια της κρίσης. Είναι η περίπτωση της επιχείρησης που λέμε ότι είδε την κρίση ως ευκαιρία, κινήθηκε σωστά και μετέτρεψε την κρίση σε πλεονέκτημα. Σε τέτοιου τύπου επιχειρήσεις, σαν την Avis, πιστεύω ότι ανήκει το μέλλον. Με πίστη στις αλλαγές και την ανάπτυξη, με ποιότητα και συνέπεια στον πελάτη, με διαρκή επαγρύπνηση για τις εξελίξεις στην οικονομία».
Επίσης, ο Ανδρέας Ταπραντζής, διευθύνων σύμβουλος της Avis, ανέφερε ότι «μοναδική προτεραιότητά μας είναι η καλύτερη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Προσπαθούμε συνεχώς περισσότερο και επενδύουμε δυναμικά σε νέες τεχνολογίες, υποδομές και ανθρώπους για να είμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας και μπροστά στις εξελίξεις. Ξεκλειδώνουμε καθημερινά ένα κόσμο με ευκαιρίες ανάπτυξης για τους πελάτες μας, τον μέτοχό μας και τους ανθρώπους μας.»