Skip to main content

Κοινοπραξία της Alstom παραδίδει σύστημα για την πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή Μετρό της Ταϊπέι

Σύμβαση για την παροχή υπερσύγχρονου ολοκληρωμένου συστήματος Μετρό, για τη Β’ Φάση της Circular Line της Ταϊπέι εξασφάλισε κοινοπραξία της Alstom με την ταϊβανέζικη εταιρεία παροχής τεχνικών και εργολαβικών υπηρεσιών CTCI από το Systemwide E&M Project Office Department of Rapid Transit Systems of Taipei City Government (SEMPO). 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με εκτιμώμενη αξία στα 720 εκατ. ευρώ, το έργο αυτό για την πλήρως αυτοματοποιημένη (βαθμός αυτοματισμού 4) γραμμή του Μετρό της πόλης, σηματοδοτεί το δεύτερο ετοιμοπαράδοτο έργο της πρόσφατης κοινοπραξίας στην Ταϊβάν, μετά τη γραμμή Wanda-Zhonghe-Shulin. Στο πλαίσιο της σύμβασης και με την αξία της να ανέρχεται σε πάνω από 430 εκατομμύρια ευρώ[1], η Alstom πρόκειται επίσης να αναβαθμίσει το σύστημα σηματοδότησης της Α’ Φάσης της Circular Line[2]. Η συμφωνία-πλαίσιο περιλαμβάνει δικαίωμα προαίρεσης για την προμήθεια του συστήματος της Γ’ Φάσης της γραμμής.

Η Β’ Φάση της Circular Line περιλαμβάνει ένα βόρειο και ένα νότιο τμήμα, τα οποία εκτείνονται σε 14,93 χλμ., με 12 υπόγειους σταθμούς και ένα αμαξοστάσιο, και σε 5,73 χλμ. με 6 υπόγειους σταθμούς, αντίστοιχα.

Η Alstom θα είναι υπεύθυνη για την προμήθεια 29 πλήρως αυτοματοποιημένων συρμών Metropolis τεσσάρων βαγονιών, το σύστημα σηματοδότησης Urbalis 400 Communications-Based Train Control (CBTC), το σύστημα εποπτικού ελέγχου και συλλογής δεδομένων (SCADA) και τις θύρες αποβάθρας (PSD). Η CTCI θα αναλάβει τις εργασίες επιδομής , την παροχή ρεύματος, τον εξοπλισμό αμαξοστασίου, τα συστήματα τηλεπικοινωνιών, και τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Το έργο περιλαμβάνει ακόμη την αναβάθμιση του υφιστάμενου συστήματος σηματοδότησης CBTC, κατά τις ώρες περιορισμένης λειτουργίας, ώστε να επηρεαστεί το ελάχιστο δυνατό η εξυπηρέτηση των επιβατών.

«Η συμφωνία με τη SEMPO αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις διεθνώς αποδεδειγμένες και ποιοτικές υπηρεσίες μας στον τομέα της κινητικότητας και απόδειξη της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει η ομάδα μας κατά τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ώστε να γίνουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές της πρωτεύουσας της Ταϊβάν περισσότερο βιώσιμες. Εδραιώνει, ακόμη, περαιτέρω τη θέση μας ως μοναδικό πάροχο υπηρεσιών σηματοδότησης για ολόκληρο το δίκτυο του Μετρό της Ταϊπέι. Στο σύνολό του, το έργο αποτελεί παράδειγμα της δυναμικής της αγοράς της περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού και στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στα περισσότερα τμήματα της αγοράς,» δήλωσε ο Ling Fang, Πρόεδρος της Alstom για την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.

Οι βιομηχανικές μονάδες της Alstom στο Taubaté της Βραζιλίας (τροχαίο υλικό) και στην Μπολόνια της Ιταλίας (σηματοδότηση) θα συνδράμουν το έργο αυτό, με την υποστήριξη των εγκαταστάσεων στο Bangalore της Ινδίας, στο Saint-Ouen, στο Le Creusot, στο Ornans της Γαλλίας και στην Ταϊπέι της Ταϊβάν. Η διαχείριση του έργου και η ενσωμάτωση του συστήματος θα γίνει σε τοπικό επίπεδο, με την υποστήριξη του κέντρου ετοιμοπαράδοτου τεχνολογικού εξοπλισμού της Alstom.

Η Alstom αποτελεί έναν αξιόπιστο συνεργάτη στην παροχή ολοκληρωμένων ετοιμοπαράδοτων σιδηροδρομικών συστημάτων, για κάθε ανάγκη κινητικότητας. Η Alstom έχει κερδίσει μια παγκόσμια ηγετική θέση, συγκεντρώνοντας εκτεταμένη εμπειρία στον επιτυχή σχεδιασμό, την κατασκευή, την ανάθεση και την παράδοση περισσότερων από 80 ετοιμοπαράδοτων συστημάτων, που βρίσκονται σε λειτουργία για εμπορικούς σκοπούς παγκοσμίως. Η γραμμή Circle Line της Σιγκαπούρης και οι γραμμές 1 και 2 του Παναμά συγκαταλέγονται στα επιτυχημένα έργα ολοκληρωμένων συστημάτων Μετρό της Alstom, με την τελευταία προσθήκη να είναι το Metro Route 2020 του Ντουμπάι, που εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2020.

Ακόμη, η Alstom είναι υπερήφανη για τα τουλάχιστον 20 χρόνια καινοτομίας στην κατασκευή αυτοματοποιημένων συρμών (χωρίς οδηγό) () παγκοσμίως, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερες από 600 παραγγελίες.. Η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού έχει σήμερα 13 συστήματα Μετρό GoA4 σε λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων των Grey Line του Δελχί, South Island Line (East) του Χονγκ Κονγκ, Kajang Line της Κουάλα Λουμπουρ, Thomson-East Coast Line της Σιγκαπούρης, North West Metro του Σίδνεϊ και Green Line της Ταιχούνγκ.