Skip to main content

Πλαίσιο: Πωλήσεις στο υψηλότερο επίπεδο της δεκαετίας στο α’ εξάμηνο

Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 34,1%, στα 199,2 εκατ. ευρώ από 148,6 εκατ. ευρώ πέρυσι, με το ποσοστό της αύξησης να διαμορφώνεται σε 25,2% αφαιρουμένης της επίπτωσης των επιδοτούμενων πωλήσεων της ψηφιακής μέριμνας, σημείωσε η Πλαίσιο Computers στο α’ εξάμηνο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ισχυρή άνοδος του EBITDA στα 6,6 εκατ. ευρώ από 5,3 εκατ. ευρώ (+24,2%), αύξηση κερδών προ φόρων στα 1,9 εκατ. ευρώ από 0,5 εκατ. ευρώ (+281,5%) και κερδών μετά από φόρους στα 1,4 εκατ. ευρώ από 0,3 εκατ. ευρώ (+331,8%).

Η εταιρεία εμφάνισε υψηλή ταμειακή ρευστότητα στα 39,2 εκατ. ευρώ και καθαρή ρευστότητα, αφαιρουμένου του τραπεζικού δανεισμού, στα 21,8 εκατ. ευρώ και ίδια κεφάλαια στα 96 εκατ. ευρώ, που υπερβαίνουν τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο Πρόεδρος της Πλαίσιο, Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε ότι οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας της εταιρείας την επέκταση της πελατειακής της βάσης, ιδίως πέρα απo τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς. “Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020.

Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια” πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γεράρδος αναφέρεει ότι τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο σε αυτό που ονομάζουμε post-Covid οικονομία.

Εξηγεί ότι “στην post-Covid οικονομία, ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει.

Αυτές οι συγκυρίες φωτίζουν τον κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας που μας κρατάει συνδεδεμένους και καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου. Στο timeline του Πλαισίου, η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e-commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες ξεκινούν από πολύ νωρίς. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική μιας ομάδα τόσο δεμένης κι ικανής που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου”.

naftemporiki.gr