Skip to main content

Ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στον κλάδο μη αλκοολούχων ποτών

Από την έντυπη έκδοση

Mε όχημα τα σήματα της Tuborg soda και tonic, που ανήκουν στην Carlsberg, η Μύθος Ζυθοποιία εισέρχεται από τη νέα χρονιά και στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών, προκαλώντας εκ νέου ανακατατάξεις στον κλάδο των εμφιαλωτών.

Ειδικότερα, μία μέρα μετά τις ανακοινώσεις συγχώνευσης της Μύθος με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, που αποσκοπούν στη δημιουργία ενός ισχυρού σχήματος στην αγορά της μπίρας, η Coca Cola Τρία Εψιλον γνωστοποίησε ότι στο τέλος του έτους λήγει, μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες, η συμφωνία συνεργασίας που είχε με το δανέζικο όμιλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Carlseberg επέλεξε εφεξής την παραγωγή και διανομή των κωδικών της Tuborg να την αναλάβει ο ελληνικός της βραχίονας, η διοίκηση του οποίου είχε εκφράσει το ενδιαφέρον για την είσοδο στα μη αλκοολούχα ποτά ήδη από το καλοκαίρι.

ΔΑΝΑΗ ΑΛΕΞΑΚΗ[email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»