Skip to main content

Με τις ευλογίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού ο «γάμος» Public- Media Markt

Το «πράσινο φως» στην εξαγορά του δικτύου της MediaMarkt στην ελληνική αγορά από τον Όμιλο Olympia, συμφερόντων Π. Γερμανού, έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Μετά την υπ΄αριθμό 695/2019 απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού εγκρίθηκαν ομόφωνα οι όροι της συμφωνίας. 

Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020. Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που δημιουργείται. Το ανθρώπινο δυναμικό της νέας εταιρείας θα υπερβαίνει τους 2.300 εργαζόμενους. 

Bάσεις της συμφωνίας ο όμιλος Olympia, μέτοχος της Public, θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75%, ενώ ο Όμιλος MediaMarktSaturn θα ελέγχει το 25%. Οι εταιρείες κάνουν λόγο για μία συμφωνία-ορόσημο για την εγχώρια λιανική αγορά οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών και «μια μοναδική πρόταση για τους καταναλωτές αλλά και για τους προμηθευτές, καθώς θα προσφέρει την πιο ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών σε αυτές τις κατηγορίες».

Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες.

Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλει από 100τ.μ. έως και 4.000τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο. Η ενοποιημένη βάση των πελατών του θα αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. 

naftemporiki.gr