Από την έντυπη έκδοση
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Μια νέα σελίδα για την Χ4 ξεκινά. Την πρωτοείδαμε τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη και τώρα πια βρίσκεται στα μέρη μας. Αυτή τη φορά, σχεδιαστικά τουλάχιστον, δεν αποτελεί μια μικρογραφία της Χ6, αλλά αποκτά εντελώς δικά της χαρακτηριστικά, ειδικά στο πίσω μέρος, με περισσότερο σπορ «αναφορές» και πιο χυτές αναλογίες που επαναβεβαιώνουν τη λογική του Sports Activity Coupe στη μεσαία κατηγορία. Αυξημένο ύψος (+81 mm), πλάτος (+37 mm) και μεταξόνιο (+54 mm) και μειωμένο ύψος κατά 3 mm συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.
Ασφαλώς, στην καμπίνα η premium αίσθηση κυριαρχεί με αισθητική υψηλού επιπέδου και «δηλώσεις» αδιαμφισβήτητης κορυφαίας ποιότητας υλικών, ενώ πολύ σημαντικό για το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι η απουσία high tech υπερβολών, παρότι πρόκειται για ένα ακόμη μοντέλο της βαυαρικής φίρμας που δίνει ρέστα, κυριολεκτικά, στην τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας, με εξοπλισμό προσαρμοσμένο στην ψηφιακή εποχή. Ο προσωπικός βοηθός μετακίνησης BMW Connected εξασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα μεταξύ αυτοκινήτου και ψηφιακού lifestyle του πελάτη.
Το μεγάλο ατού της Χ4 -όπως συμβαίνει και με άλλα μοντέλα της εταιρείας- είναι ότι δεν θυσιάζεται για κανέναν λόγο η εργονομία χάριν του οποιουδήποτε gadget, καθόσον προτεραιότητα έχει δοθεί στο κλασικό, οδηγοκεντρικό cockpit. Βρίσκεσαι στο πλέον επιθυμητό περιβάλλον, κάθεσαι σε νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα (νέες και οι επενδύσεις γονάτων), εξοικειώνεσαι σε δευτερόλεπτα και απολαμβάνεις την απόλυτη ακρίβεια σε κάθε χειρισμό, δίχως κόπο, δίχως αβεβαιότητα, δίχως κενά. Αυτό, άλλωστε, απαιτείς όταν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις πάνω από 63.000 ευρώ για τη βασική έκδοση. Εκδόσεις xLine, M Sport X και M Sport αυξάνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Η BMW X4 διατίθεται για πρώτη φορά με αποκλειστικές προτάσεις της σειράς BMW Individual, για να μπορεί ο πελάτης να αποτυπώσει το προσωπικό του στιλ.
Η γκάμα των κινητήρων είναι πλήρης, με τρία μοτέρ βενζίνης και τέσσερα diesel, η ισχύς των οποίων κυμαίνεται από 184 έως 360 ίππους.
Η ισχύς μεταφέρεται στον δρόμο μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic και του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive (και τα δύο στάνταρ σε όλα τα μοντέλα). Κορυφαία συστήματα πλαισίου διατίθενται στάνταρ ή προαιρετικά: Variable Sport Steering (σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού), Performance Control (έλεγχος επιδόσεων), προσαρμοζόμενη ανάρτηση Adaptive M, διαφορικό M Sport και φρένα M Sport.