Skip to main content

Honda: Η εξέλιξη της δίτροχης πολυτέλειας

Από την έντυπη έκδοση

Μια μοτοσικλέτα-μύθος, που εδώ και 42 χρόνια αποτελεί σύμβολο της απόλυτης πολυτελούς μετακίνησης σε δύο τροχούς, ανανεώθηκε για άλλη μια φορά. Σήμερα, με δεδομένες τις εξελίξεις σε δημογραφικό επίπεδο και στην αγορά της μοτοσικλέτας, η ομάδα εξέλιξης που ανέλαβε να διαμορφώσει το μέλλον της Gold Wing αποφάσισε να προχωρήσει σε ριζοσπαστικές λύσεις αντί να ακολουθήσει την πεπατημένη.

Έτσι, για το 2018 η GL1800 Gold Wing χαράζει μία νέα πορεία και αποκτά εντελώς νέα μορφή. Διαθέτει, βέβαια, πάντα έναν εντυπωσιακό boxer εξακύλινδρο κινητήρα με άφθονη ροπή. Με βάση τον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο, λοιπόν, η νέα Wing θα είναι διαθέσιμη τόσο στη βασική έκδοση GL1800 Gold Wing όσο και στην έκδοση Tour με κεντρική μπαγκαζιέρα, σε συνδυασμό με το κιβώτιο DCT και αερόσακο. Ανάλογα με την έκδοση, η εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο φτάνει τα 48 κιλά.

Με βελτιστοποιημένες διαστάσεις, ο νέος εξακύλινδρος boxer δεν έχει χάσει τίποτα από την ισχύ, τη ροπή και την εθιστική απόδοσή του. Το ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle By Wire) συνοδεύεται από τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Tour, Sport, Econ και Rain. Το σύστημα κατ’ επιλογήν ελέγχου ροπής της Honda (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω τροχού όσο μεταβάλλεται η απόσβεση της ανάρτησης και η λειτουργία του συστήματος συνδυασμένης πέδησης (CBS) ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα.
Επίσης, τα συστήματα Hill Start Assist (HSA) και Idling Stop συνεισφέρουν στην ευχρηστία και στην οικονομία καυσίμου της μοτοσικλέτας. Τέλος, το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι τώρα 6τάχυτο, ενώ το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) είναι 7τάχυτο.