Skip to main content

Skoda: Με νέο «τιμόνι» και νέα στρατηγική

Εντασσόμενη στην ομπρέλα του Ομίλου Μανδύλα, κοντά στα «ομόσταυλα» Audi-VW, η Skoda επιχειρεί ένα νέο ξεκίνημα στην Ελλάδα, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εποχής.

Όπως μας είπε ο νέος επικεφαλής της, Ανδρέας Χαλμπές, το μότο είναι «προσιτή, έξυπνη και επιθυμητή μάρκα» και πάνω σε αυτό το τρίπτυχο έχει χαραχθεί η στρατηγική της εταιρείας.

Προέχουν οι νέες τεχνολογίες και τα νέα μοντέλα (πέντε λανσαρίσματα -νέα και facelift- το 2017), η νέα εταιρική επικοινωνία και η ανανέωση των εκθέσεων.

Με το λανσάρισμα του νέου Superb, της ναυαρχίδας της Skoda, από το φθινόπωρο, η μάρκα παρουσιάζει το νέο σχεδιαστικό της προφίλ και δείχνει το μέλλον των αυτοκινήτων της. Υπενθυμίζεται ότι το VisionS παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης, ως προπομπός του νέου Kodiaq, την πρόταση της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV.

Φυσικά, τα γνώριμα Citigo, Fabia, Octavia, Octavia Scout, Yeti, Rapid, Rapid Spaceback, Roomster αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία θα συνεχίσει να εξελίσσεται το επιτυχημένο «έργο» Skoda στα μέρη μας.

Γερό χαρτί στη μάχη της ελληνικής αγοράς το κέντρο ανταλλακτικών.

Έκταση: 11.000 τ.μ. Αριθμός παραγωγικών: 25.

Κωδικοί σε απόθεμα: 60.000. Κίνηση 1.800.000 τεμαχίων/έτος.

Σχεδιασμός βάσει των προτύπων του VW Group. Service level: 96%. Ποσοστό λάθους 0,0%.

Την ίδια ώρα, η παγκόσμια ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται. Η μάρκα κατέκτησε τον υψηλότερο δείκτη πιστότητας πελατών το 2015.

Λανσάρισμα ενός νέου ή ανανεωμένου μοντέλου θα γίνεται κάθε έξι μήνες. Το μεσοπρόθεσμο πλάνο πωλήσεων προβλέπει 1,5 εκατ. οχήματα ετησίως σε διεθνές επίπεδο. Για την ιστορία αναφέρουμε ότι η Skoda ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1895, αρχικά ως κατασκευαστής ποδηλάτων και έπειτα ως κατασκευαστής μοτοσικλετών και αυτοκινήτων.