Skip to main content

Citroen C4 Cactus: Ο γαλλικός «κάκτος» άνθισε

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Το επαναστατικό και ελαφρώς… militaire Cactus, το οποίο πριν από λίγα χρόνια (2014) έδωσε άλλη διάσταση στον σχεδιασμό της Citroen με πρωτοποριακά και τολμηρά στοιχεία, αναμορφώθηκε, εντάχθηκε στην ομογενοποιημένη και πιο ραφινάτη εικόνα των C3-C3 Aircross, για να ριχτεί στην αγορά με «σημαία» την πρόσθετη άνεση.

Ως φόρμα, το νέο C4 Cactus διαθέτει πλέον την πιο ολοκληρωμένη αισθητικά, κυρίως από πλευράς αναλογιών. Με εμφανείς αλλαγές, λοιπόν, στην εξωτερική εικόνα, αλλά και με πιο ουσιαστικές ενισχύσεις σε επίπεδο ηχομόνωσης και τεχνολογίας, το νέο Cactus παραμένει ένα άκρως διαμορφώσιμο μοντέλο με συνολικά 31 επιλογές στο στιλ του αμαξώματος που εξυπηρετείται από εννέα μοντέρνους χρωματισμούς και τέσσερις συνδυασμούς χρωματικών πακέτων, πέντε διαθέσιμες ζάντες αλουμινίου, ανασχεδιασμένα AIRBUMP πάνω από τα μαρσπιέ, αλλά και τη δυνατότητα παραγγελίας μιας μεγάλης γυάλινης πανοραμικής οροφής.

Ενισχυμένο με νέας σχεδίασης φώτα LED μπροστά και πίσω, αλλά και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, το αμάξωμα του νέου Cactus έχει συνολικό ύψος κάτω από ενάμισι μέτρο, επιτυγχάνοντας έτσι ένα καλό επίπεδο αεροδυναμικής, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες και το πορτμπαγκάζ δεν έχουν διαφοροποιηθεί από εκείνους του αρχικού μοντέλου (χώρος αποσκευών 358 λίτρα). Λίγα στοιχεία άλλαξαν στην καμπίνα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη βασική εικόνα του ταμπλό, που παραμένει εξαιρετικά λειτουργικό με πολλούς χώρους εναπόθεσης μικροαντικειμένων.

Ο χώρος για τους αγκώνες έχει αυξηθεί χάρη στις κοίλες επενδύσεις των θυρών, που επιτρέπουν στους επιβάτες να τοποθετήσουν τους βραχίονες τους με φυσικό τρόπο στα μεγάλα, κατασκευασμένα από μαλακά υλικά, υποβραχιόνια. Το κύριο χαρακτηριστικό, όμως, του νέου μοντέλου είναι η άνεση στο ταξίδι, μέρος της οποίας οφείλεται στα εμπρός καθίσματα που διαθέτουν υπόβαθρο από νέο αφρό υψηλής πυκνότητας. Μάλιστα, τόσο τα μπροστινά όσο και τα πίσω καθίσματα έχουν πιο παχύ αφρό στήριξης κατά ενάμισι εκατοστό.

Από εκεί και πέρα, είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά -μετά το C5 Aircross που κυκλοφορεί στην Κίνα- στο οποίο έχει τοποθετηθεί η εξελιγμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (PHC). 

Πρόκειται για μία συμβατική ανάρτηση που προσομοιάζει σε συμπίεση και απόσβεση τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και άνεσης των υδροπνευματικών αναρτήσεων της Citroen. Φορτωμένο με σύγχρονους οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, τεχνολογίες αιχμής σε όλα τα επίπεδα και πληρέστατα στοιχεία εξοπλισμού ασφάλειας, το νέο C4 Cactus διατίθεται στη χώρα μας από 14.850 ευρώ για την έκδοση 1.2 PureTech 82 Live.