Skip to main content

Opel: Θρυλικές διαχρονικές αξίες

Από την έντυπη έκδοση 

Τρεις ημέρες, πέντε ειδικές διαδρομές, περίπου 600 χιλιόμετρα οδήγησης, πέντε Opel GT. Αυτό ήταν το 7ο Bodensee Klassik (3-5 Μαΐου). 

Το ράλι κλασικών αυτοκινήτων ξεκίνησε και τέλειωσε στην όμορφη αυστριακή πόλη Μπρέγκεντζ, που βρίσκεται στις ανατολικές ακτές της λίμνης Κωνσταντίας, ενώ όσοι συμμετείχαν σε αυτό καλούνταν να διασχίσουν τις επιβλητικές αλπικές κορυφές του Τιρόλο.

Η Opel έδωσε το σύνθημα για τους επετειακούς εορτασμούς ενός πραγματικού αυτοκινητιστικού θρύλου στη φετινή έκδοση του Bodensee Klassik.

Ο ηθοποιός Λούντβιχ Τρέπτε ήταν από τους πρώτους που ευχήθηκαν. Ο Βερολινέζος είναι κάτοχος βραβείου Emmy στο Generation War και γνωστός από τη συμμετοχή του στη γερμανική μίνι σειρά Deutschland 83. Ο Τρέπτε κάθισε πίσω από το τιμόνι ενός 1969 Opel GT 1900, ενός αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε 19 χρόνια πριν ίδιος γεννηθεί. Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel και πρώην οδηγός DTM, Γιόακιμ Βίνκελχοκ, οδήγησε επίσης ένα 1969 GT. Επιπλέον, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το Opel Insignia GSi.

Το πρώτο Opel GT πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης το 1968 και ήταν ένα πρώτο δείγμα γαλλο-γερμανικής συνεργασίας. Χάρη σε προηγούμενα κοινά projects, ο κατασκευαστής αμαξωμάτων Chausson and Brissoneau & Lotz ήταν δοκιμασμένος εταίρος για την Opel και η γαλλική εταιρεία ανέλαβε τη δημιουργία των πρεσαριστών πάνελ, τη συγκόλληση, τη βαφή και την εγκατάσταση εσωτερικού του GT πριν αυτό σταλεί στη Γερμανία για την τελική συναρμολόγηση του πλαισίου και του συστήματος κίνησης. 

Οι αγοραστές του GT μπορούσαν να επιλέξουν από δύο τετρακύλινδρους κινητήρες, έναν 1.1L με 60 ίππους από το Kadett και έναν 1.9L με 90 ίππους από το Rekord.