Skip to main content

Lexus: Με μουσική υπόκρουση το νέο LC

Από την έντυπη έκδοση

Η Lexus ανακοίνωσε μία δημιουργική συνεργασία με τον πολυβραβευμένο μουσικό παραγωγό Μαρκ Ρόνσον για το λανσάρισμα του νέου LC. Το νέο μοντέλο είναι η coupe ναυαρχίδα της Lexus που σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την πολυτελή μάρκα με την καμπάνια που έχει τον εύστοχο τίτλο «Make Your Mark».

Η συνεργασία με τον Ρόνσον συνεχίζει τη φιλοδοξία της Lexus να δημιουργεί καταπληκτικές εμπειρίες στους κόσμους της μουσικής, της τέχνης και της τεχνολογίας. Ακολουθεί την καμπάνια του 2015 «The Life RX» με τον Τζουντ Λο που έδωσε στους θεατές μιας βιωματικής θεατρικής παράστασης την ευκαιρία, από το κάθισμα του οδηγού, να γίνουν πρωταγωνιστές της δικής τους ζωής. Τους επόμενους έξι μήνες η καμπάνια «Make Your Mark» θα δώσει στους καταναλωτές και τους θιασώτες της μάρκας την ευκαιρία να ζήσουν κάποιες συναρπαστικές στιγμές και απίθανες εμπειρίες.

Μιλώντας για την καμπάνια, ο Μαρκ Ρόνσον δήλωσε: «Πάντα μου άρεσε να δουλεύω με συνεργάτες που είναι καινοτόμοι και μοναδικοί μέσα και έξω από το στούντιο. Όταν με πλησίασαν οι άνθρωποι της Lexus με το περιεχόμενο αυτής της καμπάνιας και είδα το νέο LC, μου έδωσε την αίσθηση ενός φρέσκου και συναρπαστικού project. Γοητεύτηκα από την ιδέα να γίνει η μουσική το μέσο που θα εμπνεύσει και θα δημιουργήσει μία εμπειρία σε σχέση με το αυτοκίνητο».

Η σχεδίαση του LC coupe παραμένει απόλυτα πιστή σε αυτή του πρωτοτύπου LF-LC, έχοντας αναδείξει και τα δύο σε νικητές του βραβείου EyesOn Design. Το LC είναι η αιχμή του δόρατος μιας εξελισσόμενης αυτοκινητιστικής κουλτούρας της Lexus, που υποστηρίζει τη συνεργασία μεταξύ ομάδων σχεδίασης και μηχανολογίας για τη δημιουργία ενός συναρπαστικού αυτοκινήτου που, σύμφωνα με την εταιρεία, υπερβαίνει κάθε προσδοκία.