Skip to main content

Η Porsche «επιστρέφει» στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

«Θέλει να αλλάξει τα πράγματα με νέα μοντέλα κινητήρων»

Προκειμένου να γίνουν τα οχήματά της πιο ελκυστικά για τους πελάτες της και πάλι, η Porsche, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να κατασκευάσει περισσότερα μοντέλα με υβριδικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης ή plug-in στο μέλλον, καθώς η αγορά στα  ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα είναι υποτονική.

«Το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε για εκτεταμένα μέτρα για την ενίσχυση της βραχυπρόθεσμης και μεσοπρόθεσμης κερδοφορίας της εταιρείας», ανακοίνωσε η θυγατρική της Volkswagen.

Τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5,2% στα 28,56 δισ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 26,7% στα 4,04 δισ. ευρώ.

Η διοίκηση της Porsche αναφέρει ότι αναμένονται σημαντικές πρόσθετες δαπάνες για την ανάπτυξη των νέων οχημάτων, αλλά το λειτουργικό αποτέλεσμα θα μειωθεί κατά περίπου 800 εκατ. ευρώ. «Η Porsche θέλει να αλλάξει τα πράγματα με νέα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης», εξηγούν γερμανοί ειδικοί στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται και για αναδιάρθρωση του οργανισμού. Η Porsche επίσης δεν παρείχε πληροφορίες σχετικά με πιθανές επιπτώσεις στους εργαζόμενους.

VW και Porsche: Προβλήματα στην Κίνα

Την ίδια ώρα, η Porsche και ο Όμιλος Volkswagen αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα. Πάνω απ’ όλα γιατί η άλλοτε κερδοφόρα επιχείρηση στην Κίνα αποδυναμώνεται. Στη Λαϊκή Δημοκρατία τα premium και τα πολυτελή αυτοκίνητα δεν πωλούνται πλέον τόσο πολύ, επειδή οι πλούσιοι Κινέζοι αναγκάστηκαν να εξοικονομήσουν χρήματα κατά τη διάρκεια της κρίσης των ακινήτων.

Στο τμήμα της μαζικής αγοράς, η Volkswagen έχασε πρόσφατα την ηγετική θέση που είχε στην Κίνα για δεκαετίες, επειδή οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως η BYD πλημμύρισαν την αγορά με φθηνά αυτοκίνητα και ξεκίνησαν έναν πόλεμο τιμών.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η VW, μέχρι το 2030, θέλει να περικόψει 35.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία.