Ιστορικό ρεκόρ κατέγραψε η Toyota στη χώρα μας το 2024. Πέτυχε μερίδιο αγοράς, 17,4%, με πάνω από 25.500 πωλήσεις, δηλαδή +39% έναντι του 2023.
Ειδικότερα, 25.626 οχήματα ταξινομήθηκαν και το 2024, εξασφαλίζοντας το υψηλότερο μερίδιο ιστορικά στην ελληνική αγορά.
Στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων η Toyota ηγήθηκε με 23.521 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση +43% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Κατέκτησε την 1η θέση, τόσο στο κανάλι της λιανικής, όσο και στο κανάλι των μαζικών πωλήσεων με μερίδια 23,3% και 12,3% αντίστοιχα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία διατήρησε, εξ άλλου, την πρωτοκαθεδρία της, κυριαρχώντας στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες με τα εξής μοντέλα:
- Toyota Yaris Cross: Το κορυφαίο μοντέλο της χρονιάς, Νο.1 στην κατηγορία B-SUV και συνολικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς.
- Toyota Yaris: Νο.1 στην κατηγορία, B, παραμένοντας η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων.
- Toyota C-HR: Νο.1 στην κατηγορία C-SUV, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της Toyota στα SUV.
- Toyota Hilux: Νο.1 στην κατηγορία των Pick-up, το icon της κατηγορίας.
Όπως τονίζεται αρμοδίως, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες, η Toyota πρωτοπορεί στη βιώσιμη κινητικότητα, επενδύοντας σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων, με όραμα πέρα από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Μέσα από την Multi-Pathway στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών, ο πελάτης επιλέγει την τεχνολογία χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, στην κατηγορία που ταιριάζει στον ίδιο. Την ίδια στιγμή, η Toyota έχει καταφέρει κυρίαρχη σχέση αξίας τιμής σε κάθε κατηγορία και κάθε τεχνολογία, εκδημοκρατίζοντας όλες τις επιλογές και καθιστώντας τις προσιτές σε όλους: 5η Γενιά Full Hybrid (Hybrid Dynamic Force), 3η γενιά Plug-in Hybrid (PHEV), Τεχνολογία Αμιγώς Ηλεκτρικών.
Τα 2ης γενιάς οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) θα ξεκινήσουν τη διάθεσή τους εντός του 2025 και στην Ελληνική αγορά, σε ειδικά projects. Κάθε τεχνολογία, δε, συνοδεύεται από την εγγύηση Toyota που καλύπτει κάθε υβριδική ή ηλεκτρική μπαταρία έως 11 έτη ή 1.000.000 χλμ.
Με στόχο την διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, η Toyota εγκαινίασε το New Retail Concept, ένα σύγχρονο μοντέλο εκθέσεων που εστιάζει στην προσωποποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Με προτεραιότητα την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η Toyota παραμένει αφοσιωμένη στην κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.
Το New Retail Concept έχει ήδη εφαρμοστεί σε 19 εκθέσεις ανά την Ελλάδα, ενώ το σύνολο του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου θα έχει αναβαθμιστεί έως το τέλος του 2025.
Ακόμη, το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες και αξέχαστες στιγμές για την εταιρεία. Ως υπερήφανος εταίρος μετακίνησης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», συμμετείχε στην εμβληματική λαμπαδηδρομία και υποστήριξε το σύνολο των αγώνων με λύσεις βιώσιμης μετακίνησης. Παράλληλα, η Toyota Ελλάς συμμετείχε για 4η συνεχή χρονιά ως mobility partner του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, αποδεικνύοντας έμπρακτα την στήριξή της στον εθνικό μας αγώνα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, κ. Hermann Riedl, δήλωσε για την επιτυχία του 2024: «Η Toyota Ελλάς σημείωσε ακόμη μία χρονιά ισχυρών επιδόσεων, πετυχαίνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς 17,4% και με πάνω από 25.500 νέα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Με τον πελάτη στο επίκεντρο της δραστηριότητάς μας, παρουσιάσαμε μία σειρά από διαφορετικές τεχνολογίες, καλύπτοντας τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Παράλληλα, προσφέραμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο των Εμπόρων μας. Το 2025, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, αναβαθμίζοντας συνεχώς το μείγμα των διαθέσιμων κινητήρων χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, ενώ ειδικότερα στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, πρόκειται να παρουσιάσουμε 3 νέα μοντέλα».