Skip to main content

Cupra: Από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη

Ισχυρές επιδόσεις, Design που τραβάει τα βλέμματα και αντίληψη του «πέρα από τα συνηθισμένα»

Με 750.000 ταξινομήσεις πανευρωπαϊκά (στη χώρα μας 2.800) και 6.000 σημεία πώλησης, η ταχύτητα της ανάπτυξής της είναι ξεκάθαρη, ενώ επόμενος στόχος είναι η μεγάλη αγορά των ΗΠΑ. H Cupra αποτελεί μια μάρκα που έχει καταφέρει, με μόλις 6 χρόνια παρουσία στην αγορά, να εντυπωσιάσει το κοινό.

Με ξεχωριστό σχεδιασμό από τα άλλα σήματα του VW Group, τοποθετείται με αξιώσεις ανάμεσα στα μαζικά και τα premium αυτοκίνητα.

Η Cupra λειτουργεί, αντισυμβατικά σε σχέση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως επισήμανε και ο Γιώργος Βασιλάκης, επικεφαλής του Ομίλου που εκπροσωπεί την εν λόγω εταιρεία στην Ελλάδα, μιλώντας σε ένα “Cupra Day”, όπου συστήθηκε η πλήρης γκάμα των μοντέλων της με έμφαση στα νέα Τavascan και Terramar.

Εξόχως σημαντική είναι η στρατηγική του μάρκετινγκ, όπως τονίστηκε: Δημιουργικές καμπάνιες, ανατρεπτική επικοινωνία, δυνατές συνεργασίες, αγωνιστική εμπλοκή. Η σχεδίαση, η ποιότητα κατασκευής και ο κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας/άνεσης, μαζί με το sportiveness στην οδήγηση, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία όλων των μοντέλων, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, σύμφωνα με τον Χάρη Δάνδουρα,  Brand Director της Cupra.

Αυτό είναι προδήλως αντιληπτό από τα μέχρι τώρα κυκλοφορούντα Leon, Formentor και Born, ενώ, αναμένονται οι ίδιες διαπιστώσεις και στα καινούργια. Το DNA με λίγα λόγια είναι κοινό: Ισχυρές επιδόσεις, που ειδικά στην περίπτωση των EV αποδεικνύεται πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απαραίτητα βαρετή, Design που τραβάει τα βλέμματα στο δρόμο δημιουργώντας ταυτόχρονα νέες εμπειρίες, όπως σημείωσαν τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας, καθώς και μία αντίληψη του «πέρα από τα συνηθισμένα», δηλαδή χωρίς επανάληψη των γνωστών προτύπων του παρελθόντος, προκαλώντας το status quo, με επαναστατική προσέγγιση.

Σε ό,τι αφορά το νέο Cupra Τavascan, που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, είναι το πρώτο coupe αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB, με μήκος 4.644 χλστ., πλάτος 1.861 χλστ. και ύψος 1.597 χλστ. Η αρχική τιμή του νέου Tavascan στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα 48.990 ευρώ.

Βεβαίως, ρόλο-κλειδί για την Cupra θα παίξει και το πρώτο της εξηλεκτρισμένο C-SUV, το νέο Terramar. Όπως και το Τavascan υιοθετεί τη νέα φιλοσοφία της ισπανικής εταιρείας. Με έντονες καμπύλες και ακμές, που συνθέτουν ένα εξόχως δυναμικό παρουσιαστικό και διαστάσεις σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο στα 4.519 χλστ., 1.863 χλστ., 1.584 χλστ. και 2.681 χλστ. αντίστοιχα. Η αρχική τιμή του νέου Terramar είναι στα 39.990 ευρώ, αλλά για την entry έκδοση ισχύει προωθητική ενέργεια που μειώνει κατά 2.000 ευρώ την τιμή.