Κάποιοι θα σπεύσουν να μιλήσουν για το… τέλος της αθωότητας. Η κληρονομιά δεν χάνεται, όμως, απλά μετεξελίσσεται, γιατί οι καιροί αλλάζουν. Πλήρως ανανεωμένη, πλέον, ως μάρκα, η Jaguar αναβιώνει την κουλτούρα «Μηδενική αντιγραφή» (“Copy Nothing”) που έχει τις ρίζες της στον ιδρυτή της, Sir William Lyons, ο οποίος έλεγε πως «μια Jaguar δεν πρέπει να είναι αντίγραφο κανενός».
Ο μετασχηματισμός της συνοψίζεται στη φράση «Πληθωρικός Μοντερνισμός», μιας δημιουργικής, όπως τονίζεται, φιλοσοφίας που διαπνέει όλες τις πτυχές του νέου κόσμου της μάρκας. Μέσα από τη χρήση πρωτότυπων όσο και απροσδόκητων ιδεών, διαμορφώνει έναν χαρακτήρα, επιδιώκοντας να προσελκύσει την προσοχή με «ατρόμητη δημιουργικότητα».
Όντως, η Jaguar έχει τις ρίζες της στην πρωτοτυπία. «Το όραμά μας για την Jaguar σήμερα βασίζεται σε αυτή τη φιλοσοφία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Professor Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer της εταιρείας, ανακοινώνοντας τη σταδιακή αποκάλυψη της νέας ταυτότητας στις 19 Νοεμβρίου. «Η νέα Jaguar είναι μια μάρκα που βασίζεται στον «Πληθωρικό Μοντερνισμό». Ξεχωρίζει για την ευφάνταστη, τολμηρή και καλλιτεχνική της προσέγγιση σε κάθε σημείο διεπαφής. Είναι μοναδική και ατρόμητη. Πρόκειται για έναν επαναπροσδιορισμό που επαναφέρει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντας την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, ενώ ταυτόχρονα την επικαιροποιεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα ενός σύγχρονου κοινού. Δημιουργούμε την Jaguar του μέλλοντος, αποκαθιστώντας την θέση της ως μια μάρκα που εμπλουτίζει τη ζωή των πελατών μας και της κοινότητας της Jaguar».
Η ανανεωμένη Jaguar ξεκίνησε, λοιπόν, την αποκάλυψή της με μια ολοκαίνουργια ταυτότητα που καθιερώνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της, μέσω μιας δυναμικής οπτικής έκφρασης. Κάθε ένα από τα τέσσερα σύμβολα της αλλαγής ενσωματώνει την ουσία της μάρκας, αντικατοπτρίζοντας τις αξίες της και δίνοντας τις πρώτες ενδείξεις για το τι πρόκειται να ακολουθήσει:
-Νέο λογότυπο: Πρόκειται για μια δυναμική γιορτή του μοντερνισμού – με γεωμετρική μορφή, συμμετρία και απλότητα – που αναδεικνύει το απρόβλεπτο, συνδυάζοντας απρόσκοπτα κεφαλαία και πεζά γράμματα σε μια οπτική αρμονία.
– Γραμμικό γραφικό: Διαμορφώνει μια αδιαμφισβήτητη παρουσία και μια άμεσα αναγνωρίσιμη οπτική απεικόνιση για την Jaguar, απορρίπτοντας κάθε τι που αποτελεί μίμηση ή αντιγραφή.
-Πληθωρικά χρώματα: Η πληθωρική χρήση χρωμάτων αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της νέας ταυτότητας της Jaguar, ενσωματωμένη στις αξίες της και στη σχέση της με την τέχνη. Τα βασικά χρώματα, που προέρχονται από μία χρωματική παλέτα – κίτρινο, κόκκινο και μπλε – λειτουργούν ως τα θεμελιώδη αρμονικά στοιχεία, τα οποία πάντα παρουσιάζονται με υφή ή κίνηση.
-Σήματα κατασκευαστή: Περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμένο ιαγουάρο της Jaguar, το πολύτιμο σύμβολο της καταγωγής μας. Κάνοντας συνεχώς άλματα προς τα εμπρός, αντιπροσωπεύει την αριστεία και αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας. Το μονόγραμμα αποτελεί έναν κώδικα έκφρασης και συμβολίζει ένα ολοκληρωμένο έργο. Χρησιμοποιείται ως διακοσμητικό ή ως η τελική πινελιά.
Επίσημη πρώτη
Στις 2 Δεκεμβρίου 2024, στις 20:00 (U.S. EST), κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Τέχνης στο Μαϊάμι, η Jaguar θα παρουσιάσει το «Copy Nothing». Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια δημόσια εμφάνιση για τη νέα μάρκα, η οποία θα περιλαμβάνει το φυσικό μανιφέστο της δημιουργικής φιλοσοφίας του «Πληθωρικού Μοντερνισμού» σε ένα σχεδιαστικό πρωτότυπο. Αυτή η δυναμική, αδιαμφισβήτητη και απροσδόκητη έκφραση της σημασίας της «Μηδενικής Αντιγραφής» (Copy Nothing) θα προσφέρει μια γεύση από την ατρόμητη στρατηγική που θα έρθει από την Jaguar.
Σημειώνεται πως η παρουσία της Jaguar στο Μαϊάμι θα ενισχύσει τη δέσμευσή της στην καλλιτεχνική έκφραση σε όλες τις εκφάνσεις της. Μέσω μιας σειράς προσεκτικά επιμελημένων γκαλερί σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες, η Jaguar θα μοιραστεί την πλατφόρμα της με νέους και πρωτοποριακούς αναδυόμενους καλλιτέχνες που μοιράζονται την φιλοσοφία του Copy Nothing.