Το παγκόσμιο ντεμπούτο του RN24 παρουσιάζει το όραμα της N για το εγγύς μέλλον. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «N Day 2024», το N Division της Hyundai Motor Company αποκάλυψε το «Rolling Lab» επόμενης γενιάς που αναδεικνύει τις μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων.
Corner Rascal, Racetrack Capability και Everyday Sportscar. Αυτοί οι πυλώνες αντικατοπτρίζουν, όπως τονίστηκε, τη δέσμευση της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας να δημιουργεί διασκεδαστικές και συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες με την τεχνολογία των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων. «Η Hyundai N δεν είναι απλώς μια μάρκα, αλλά αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή μας για καινοτομία και υψηλές επιδόσεις» δήλωσε ο κ. Manfred Harrer, Executive Vice President & Head of the Genesis and Performance Development Tech Unit. «Το RN24 είναι μια απόδειξη των τολμηρών σχεδίων μας για το μέλλον».
Είναι, πράγματι, η τελευταία εξέλιξη μιας καινοτόμου σειράς αυτοκινήτων δοκιμών που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των μοντέλων παραγωγής N. Ξεκινώντας από τη σειρά RM (Racing Midship) το 2012 και συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το RN22e και το N Vision 74, τα Rolling Labs χρησιμεύουν ως οχήματα δοκιμών για τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων. Αυτή την κληρονομιά συνεχίζει, λοιπόν, το RN24 πιέζοντας τα όρια της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και διαμορφώνοντας το μέλλον των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της μάρκας N. Εμπνευσμένο από την επιθυμία να τοποθετηθεί το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικού (EV) οχήματος στο μικρότερο δυνατό πακέτο, η Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα (PE) του IONIQ 5 N που αποδίδει 650 ίππους με δυνατότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό τοποθετήθηκε σε ένα συμπαγές πλαίσιο ηλεκτρικών (EV) οχημάτων εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα ένα συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο ηλεκτρικό (EV) όχημα σχεδιασμένο για N-thusiasts.
Σημαντικό: Αυτό το Rolling Lab δεν είναι απλώς ένα όχημα δοκιμών. Είναι μια πλατφόρμα για την έναρξη νέων συζητήσεων σχετικά με τα ηλεκτρικά (EV) οχήματα υψηλών επιδόσεων επόμενης γενιάς. Αντανακλά το τολμηρό πνεύμα της Hyundai N να συνεχίσει να εξερευνά νέους τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης — όχι μόνο αυξάνοντας την ισχύ και την ταχύτητα, αλλά εστιάζοντας στην οδηγική απόλαυση και τους χειρισμούς που απαιτούν ακρίβεια.
Το RN24 τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα ισχύος (PE) της πλατφόρμας E-GMP του IONIQ 5 N. Ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών διατηρεί τη χωρητικότητα 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 340 mm, προσεγγίζοντας τα επίπεδα της κατηγορίας Β, καθιστώντας το συγκρίσιμο με το i20 N Rally1 Hybrid World Rally Champioship (WRC).
Το σύστημα του πλαισίου του RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξη ανάρτησης τύπου WRC με αμορτισέρ προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας. Tο όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic. Αυτό το προηγμένο σύστημα δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος (PE) χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά ελέγχου που συναντάμε στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC.
Ακόμη, διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του IONIQ 5 N. Ο ήχος του RN24 ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές συμπληρώνοντας τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος.
Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα «Rally Mode» είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης. Όπως το σύστημα τετρακίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally 1, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς. Παράλληλα, το e-Handbrake αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε μια ειδική διαδρομή του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC.
Το RN24 ορίζεται οπτικά από τον εξαιρετικά άκαμπτο roll cage εξωσκελετό του. Εμπνευσμένο από concepts του WRC, όχι μόνο διασφαλίζει την προστασία των επιβατών, αλλά προσθέτει στη συνολική απόδοση και σταθερότητα του οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών με υψηλές ταχύτητες. Η εφαρμογή των εξαρτημάτων N Performance περιλαμβάνει σφυρήλατες μαύρες ματ ζάντες Elantra N 19 ιντσών που προσθέτουν στην αισθητική του οχήματος και συμβάλλουν στην απόδοσή του. Επιπλέον, είναι εφοδιασμένο με αεροτομή από τα μοντέλα Touring Car Racing (TCR) της Hyundai Motorsport. Αυτή η αεροτομή ενισχύει την αεροδυναμική απόδοση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα.
Αυτός ο συνδυασμός καινοτόμων χαρακτηριστικών καθορίζει την προσέγγιση του RN24 και της Hyundai N στη σχεδίαση, την τεχνολογία και τις επιδόσεις, ξεπερνώντας τα όρια της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων. «Το RN24 αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσης της Hyundai N για την προώθηση της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων, δίνοντας προτεραιότητα στην οδηγική εμπειρία παρά στους αριθμούς των προδιαγραφών» δήλωσε ο κ. Joon Park, Vice President του N Brand Management Group. «Αυτό το Rolling Lab αποδεικνύει ότι παραμένουν πολλές ανεκμετάλλευτες δυνατότητες για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων και με τις νέες τεχνολογίες μπροστά μας, υπάρχουν πολλά να περιμένουμε με ανυπομονησία».