Η Cupra παρουσίασε το νέο Terramar, το σπορ SUV που την τοποθετεί στην καρδιά της ταχύτερα αναπτυσσόμενης κατηγορίας στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης της μάρκας μετά τα πρόσφατα λανσαρίσματα των νέων Cupra Leon, Formentor, Born VZ και Tavascan.
Μέχρι σήμερα, η Cupra έχει παραδώσει περίπου 700.000 οχήματα και κατέγραψε νέο ρεκόρ φέτος, πετυχαίνοντας το καλύτερο πρώτο εξάμηνο της ιστορίας της, με παραδόσεις 125.700 αυτοκινήτων – αύξηση 17,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023 (107.300). Το Cupra Terramar υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με μια τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση. Το νέο σπορ SUV διαθέτει την εμβληματική υπογραφή των τριών τριγώνων και προβολείς Cupra Matrix LED Ultra με τεχνολογία φωτισμού υψηλής ανάλυσης (HD).
Η εμπρόσθια εξωτερική σχεδίαση καθίσταται ακόμα πιο εκφραστική, καθώς η μάσκα δίνει τη θέση της στο λειτουργικό κάτω άνοιγμα που παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητα.
Οι σπορ αναλογίες συνεχίζονται από το μπροστινό μέρος του SUV στο πλαϊνό τμήμα, με τις ρέουσες γραμμές να ενισχύουν την αίσθηση επιδόσεων του SUV. Καθώς το βλέμμα περνά στο πίσω μέρος του Cupra Terramar, οι φαρδιές αναλογίες χαρίζουν στο SUV μια ισχυρή παρουσία, με το ενσωματωμένο και φωτιζόμενο λογότυπο Cupra να είναι τοποθετημένο κεντρικά ανάμεσα στα πίσω φώτα.
Το Cupra Terramar θα διατίθεται σε εννέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων δύο ματ επιλογών – Century Bronze Matt και Enceladus Grey Matt καθώς και στον χρωματισμό Dark Void που αντλεί έμπνευση από εκείνον του Cupra Dark Rebel Showcar.
Το εσωτερικό ερμηνεύει εκ νέου τον σπορ χαρακτήρα με ένα οδηγοκεντρικό cockpit, το οποίο αναδεικνύεται από τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.
Ακολουθεί επίσης τις αρχές της βιωσιμότητας με καθίσματα μπάκετ επενδεδυμένα είτε με ύφασμα που έχει δημιουργηθεί από 100% ανακυκλωμένο υλικό από νήματα Seaqual® Yarn, Dinamica με τουλάχιστον 73% ανακυκλωμένο ύφασμα ή δέρμα με φυτική κατεργασία. Η ψηφιοποίηση βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του οδηγού. Μία νέας σχεδίασης και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου / μηχανής (HMI) ενσωματώνεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι καθώς και στο σύστημα infotainment 12.9”, με ένα slider αφής με ρετρό φωτισμό. Επιπλέον, η Cupra συνεχίζει τη συνεργασία της με τους ειδικούς ήχου της Sennheiser Mobility, ενσωματώνοντας ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 12 ηχείων.
Το Cupra Terramar συνδυάζει τις δυνατότητες του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της ηλεκτροκίνησης με πέντε διαφορετικά κινητήρια σύνολα που υιοθετούν τρεις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζινοκινητήρας), eTSI (ήπια υβριδικό σύστημα), καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος plug-in hybrid (eHybrid), με απόδοση από 150PS έως 272PS. Η δυναμική συμπεριφορά αναβαθμίζεται χάρη στη στάνταρ σπορ ανάρτηση, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το νέο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis) και τα φρένα της εταιρείας Akebono.
Το νέο Cupra Terramar σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Györ της Ουγγαρίας. Με μότο «There is no second», το Cupra Terramar παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Louis Vuitton 37OU America’s Cup, του πιο διάσημου ιστιοπλοϊκού αγώνα στον κόσμο και του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος που φιλοξένησε η Βαρκελώνη μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992.
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο America’s Cup Experience, το πρώτο και μοναδικό επίσημο εκθεσιακό κέντρο του αγώνα, που βρίσκεται στο ιστορικό κτίριο IMAX, στο λιμάνι της Βαρκελώνης. Αυτός ο πρωτοποριακός χώρος επιτρέπει στους επισκέπτες να ανακαλύψουν τα μυστικά της παλαιότερης αθλητικής διοργάνωσης στον κόσμο, όπου η παράδοση και η ιστορία συνδέονται με την τεχνολογία αιχμής και το πάθος. Σε αυτή την εμβληματική τοποθεσία, είναι επίσης δυνατό να βιώσουν από πρώτο χέρι όλα τα συναισθήματα που κάνουν αυτόν τον αγώνα μοναδικό. Ως το επίσημο αυτοκίνητο του αγώνα, η Παγκόσμια Πρεμιέρα του CUPRA Terramar σηματοδοτήθηκε από την παρουσία του Grant Dalton, CEO του America’s Cup, ο οποίος μαζί με τον Wayne Griffiths, CEO της Cupra, υπογράμμισαν τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν να εμπνέουν τον κόσμο από τη Βαρκελώνη. Η στρατηγική συμμαχία, βασίστηκε στο πνεύμα του νικητή που χαρακτηρίζει και τις δύο εταιρείες, την καινοτομία, τις επιδόσεις και τη φιλοδοξία να συνδεθούν με τους ανθρώπους της πόλης της Μεσογείου.
Το νέο Cupra Terramar παρουσιάστηκε με την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια του, μια μοναδική ταινία που γυρίστηκε σε συνεργασία με τον J.A. Bayona, τον πρεσβευτή της μάρκας Cupra. Ο γνωστός σκηνοθέτης εξήγησε την εμπνευσμένη δημιουργική διαδικασία κατά την υλοποίηση αυτού του project για το ανταγωνιστικό πνεύμα της μάρκας και την έννοια «There is no second». Επιπλέον, υπογράμμισε τις αξίες που μοιράζεται το project του με την Cupra: αψηφώντας τις προσδοκίες, δημιουργώντας συναισθήματα και διευρύνοντας τα όρια. Με αυτή τη συνεργασία, η Cupra και ο J.A. Bayona φέρνουν κοντά τον κόσμο του κινηματογράφου και του αυτοκινήτου για να εμπνεύσουν την επόμενη γενιά των storyteller και των οδηγών.
Υπό την σκέπη του Louis Vuitton 37ου America’s Cup, η συνεργασία μεταξύ της Cupra και του ιστιοπλοϊκού αγώνα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα με την παρουσίαση της έκδοσης περιορισμένης παραγωγής Cupra Terramar America’s Cup. Η Cupra θα κατασκευάσει μόνο 1.337 αντίτυπα της έκδοσης, η οποία διαθέτει ειδική σχεδίαση και στιλιστικά στοιχεία που σηματοδοτούν τη συνεργασία, συμπεριλαμβανομένων των αποκλειστικών μαύρων ζαντών και του μοναδικού χρώματος Enceladus Grey Matt.
Επιπλέον, η Cupra συνεχίζει να αμφισβητεί το κατεστημένο με δύο νέες συνεργασίες που αναδεικνύουν το πνεύμα του διάσημου αγώνα, εμπλουτισμένο με τον τολμηρό και αντισυμβατικό σχεδιασμό της Cupra, που δημιουργήθηκε από το νέο Cupra Design House. Η Cupra και η De Antonio Yachts παρουσίασαν πρόσφατα το E23 Terramar, ένα 100% ηλεκτρικό σκάφος εμπνευσμένο από τα εμβληματικά στοιχεία και χρώματα του Cupra Terramar.