Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του έκανε το Prelude Concept στο κοινό του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στο πλαίσιο του εορτασμού της Honda για τα 25 χρόνια της υβριδικής τεχνολογίας της. Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου στο Japan Mobility Show πέρυσι, το Prelude παρουσιάζει, σύμφωνα με εταιρεία, την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη συναρπαστική οδηγική απόλαυση και την εξαιρετική αποδοτικότητα, ενσαρκώνοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Honda στην ηλεκτροκίνηση μέσα από ένα κομψό και δυναμικό πακέτο.
Να θυμηθούμε ότι το πρώτο Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια αποτελώντας έως και το 2001 μία όντως συναρπαστική τεχνολογική πρόταση υψηλής απόδοσης για τη Honda και στις πέντε γενιές του. Το όνομα “Prelude” παραπέμπει, βεβαίως, στην εισαγωγή μιας μουσικής σύνθεσης (γνωστή ως πρελούδιο) ορίζοντας μεταφορικά το αυτοκίνητο ως πρόδρομο μελλοντικών μοντέλων που ενσαρκώνουν τη δέσμευση της Honda στις σπορ επιδόσεις – και καταδεικνύοντας ότι η Honda φέρνει την «απόλαυση της οδήγησης» στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ο Tomoyuki Yamagami, Chief Engineer & Large Project Leader της Honda Motor, δήλωσε: «Το νέο Prelude δε σηματοδοτεί μόνο το πιο πρόσφατο κεφάλαιο της συνεχώς εξελισσόμενης υβριδικής μας ιστορίας, αλλά είναι συγχρόνως και το αποτέλεσμα μιας 25ετούς πορείας έρευνας και ανάπτυξης στην υβριδική τεχνολογία, διασφαλίζοντας ότι διατηρεί το “σπορ” DNA του, συνδυάζοντας τέλεια την υψηλή απόδοση και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι – ώστε οι χρήστες να βιώνουν αυξημένη οδηγική απόλαυση στην καθημερινότητά τους.»
«Επιπλέον, το Prelude επιβεβαιώνει ότι τα υβριδικά συστήματα κίνησης συνεχίζουν να έχουν βαρύνουσα σημασία στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Honda – υποστηρίζοντας τη δέσμευσή μας ότι το 100% των πωλήσεων νέων οχημάτων θα αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μέχρι το 2040.»
Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την έλευση του επαναστατικού κουπέ Insight που αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη το 1999. Έκτοτε, η μάρκα έχει πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας κίνησης που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν την πιο ομαλή, βολική και οικονομικά αποδοτική μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.
Μετά την άφιξη του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου. Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ συναρπαστικής, δυναμικής οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.
Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα για την οποία ήταν ήδη γνωστό – με χαρακτηριστικά όπως τα καθίσματα “Magic Seats” και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων – χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA. Πέντε χρόνια αργότερα, η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς.
Σημαντικό: H mainstream γκάμα μοντέλων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV. Διαθέτοντας προηγμένα συστήματα κίνησης που εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, της υβριδικής και της κίνησης με τον θερμικό κινητήρα, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία χρήσης με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, προσφέροντας πολύ υψηλή απόδοση καυσίμου με χαμηλότερες εκπομπές CO2.