Στην αρχή το είπαν Milano, αλλά πολύ γρήγορα το άλλαξαν σε Junior. Τι σημασία έχει; Φωνάζει Ιταλία από μακριά ακόμη και με την «ομογενοποίηση» των ειδών εκ μέρους της μαμάς Stellantis με τα τόσα διεθνή brands υπό την σκέπη της. Ασφαλώς, ο στόχος είναι να θυμίσει στους παλιούς γνωστά κι αγαπημένα πράγματα, προσελκύοντας, ταυτόχρονα, νέους πελάτες που θα αποκτήσουν τον τίτλο των Alfisti. Ο δρόμος είναι… ανοιχτός για να νιώσουν, πιθανότατα, τι σημαίνει αυτό, καθόσον, μάλιστα, η δυνατότητα για παραγγελίες στο επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων είναι ήδη ενεργή, με τιμοκατάλογο που ξεκινάει από 29.900 ευρώ για την υβριδική έκδοση των 136 ίππων, ενώ η ηλεκτρική των 156 ίππων ξεκινάει από 30.900, ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
Γεγονός είναι, σε κάθε περίπτωση, ότι πρόκειται για μια πρόταση με ξεχωριστό ενδιαφέρον στα B-SUV. Όπως μας πληροφορούν , ο εξοπλισμός είναι πλούσιος σε όλες τις Junior. Η έκδοση Core μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα (18” στην ηλεκτρική έκδοση), ενεργό cruise control, κιβώτιο ταχυτήτων με paddles αλλαγών και λειτουργία coasting (στην υβριδική έκδοση), συνθετικό δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.
Η ακόμα πλουσιότερη Speciale προσθέτει αναγνώριση των οδικών σημάτων, μαύρο body kit, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, ενεργή διατήρηση στην λωρίδα κίνησης και λειτουργία Stop&Go, είσοδο χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, αναγνώριση τυφλού σημείου, ατμοσφαιρικό φωτισμό στην καμπίνα και σύστημα πλοήγησης, καθώς και 18άρες ζάντες και για την υβριδική έκδοση.
Τα πακέτα Tech, Tech Lite, Tech Speciale, Tech Speciale Lite, Performance και Premium εξασφαλίζουν άφθονες πινελιές εξατομίκευσης, ενώ διατίθενται και στοιχεία όπως ηλεκτρική ηλιοροφή και διχρωμία με μαύρη οροφή, προκειμένου κάθε ιδιοκτήτης να ικανοποιεί το προσωπικό του γούστο. Κορυφαία έκδοση θα είναι η Veloce (άλλο αναγνωρίσιμο προσδιοριστικό), με το ηλεκτρικό σύστημα των 280 ίππων να υποστηρίζει τέλεια τα δυναμικά χαρακτηριστικά που έχει διαμορφώσει το μαγικό άγγιγμα μιας ομάδας στο ενεργητικό της οποίας βρίσκονται μοντέλα όπως η 4C, οι Giulia/Stelvio Quadrifoglio, η Giulia GTA και η 33 Stradale. Στοιχεία όπως το μπλοκέ διαφορικό, η χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 25 χλστ σε σχέση με τις υπόλοιπες Junior, η κρεμαγέρα με λόγο 14,6:1, οι 20άρες ζάντες και τα φρένα με τους τεράστιους δίσκους και τις μονομπλοκ τετραπίστονες δαγκάνες, καθιστούν τη Junior Veloce μοναδικά σπορ για την κατηγορία.
Στην υβριδική έκδοση των 136 ίππων το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν αποδοτικό κινητήρα βενζίνης με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στο τελευταίο βρίσκεται ενσωματωμένος ένας 48V ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 21 kW, που υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μέγιστη οικονομία.
Από την πλευρά της η ηλεκτρική έκδοση χρησιμοποιεί ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα με “Hybrid Synchronous” κινητήρα, ισχύ 156 ίππων και μέση αυτονομία που αγγίζει τα 410 χλμ. Η μπαταρία έχει μικτή χωρητικότητα 54 kWh και η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζει στο συνεχές ρεύμα (DC) είναι τα 100 kW ενώ στο εναλλασσόμενο τα 11 kW.
Σημαντικό: Σε όλες τις Junior προσφέρεται 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και οδική βοήθεια, ενώ στις ηλεκτρικές το σύστημα κίνησης και η μπαταρία καλύπτονται από 8 έτη. Όπως σε όλες τις Alfa Romeo παρόν είναι και το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT που καταγράφει αδιάβλητα όλες τις πληροφορίες χρήσης και συντήρησης κάθε αυτοκινήτου, προστατεύοντας τη μεταπωλητική του αξία.
Με σχεδίαση που προβάλει το ιταλικό στιλ, η Junior έχει τη δική της ταυτότητα. Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος, το εσωτερικό της ξεχωρίζει για την προσοχή στην λεπτομέρεια, τα ποιοτικά υλικά και την υψηλή εργονομία, ενώ ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί και στο σχεδιασμό σπορ θέσης οδήγησης. Παράλληλα οι χώροι επιβατών είναι πολύ καλοί και εκείνος για τις αποσκευές φτάνει τα 415 λτ. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας στις αρχές του φθινοπώρου. Στο επίσημο site της μάρκας έχει ήδη αναρτηθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος του μοντέλου.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από τον χώρου του Αυτοκινήτου ΕΔΩ.