Κανείς δεν θα περίμενε κάτι λιγότερο από μία εταιρεία που έχει βάλει τον πήχη τόσο ψηλά, όσον αφορά την ικανότητα κίνησης σε κάθε είδους δρόμο, κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς συμβιβασμούς στους τομείς της πολυτέλειας και της άνεσης. Όπως τονίζεται, αρμοδίως, το Range Rover Electric αναμένεται να ανοίξει νέους δρόμους και στην ηλεκτροκίνηση με τα πρωτότυπα αυτοκίνητα να εξελίσσονται, τώρα, σε μερικές από τις πιο απαιτητικές τοποθεσίες δοκιμών στον κόσμο. Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δοκιμάζεται σε ακραίες θερμοκρασίες, από -40°C στον Αρκτικό Κύκλο, έως +50°C στις καυτές ερήμους της Μέσης Ανατολής.
Ήδη, οι πρώτες δοκιμές επικεντρώθηκαν στην ικανότητα της μπαταρίας και της Ηλεκτρικής Μονάδας Κίνησης (EDU) – που αποτελούν τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων του κιβωτίου ταχυτήτων, του ηλεκτροκινητήρα και των ηλεκτρονικών ισχύος – σε ακραίες θερμοκρασίες υπό το μηδέν που φτάνουν έως και -40°C.
Σημαντικό: Τόσο η μπαταρία όσο και η EDU συναρμολογούνται εσωτερικά από την JLR, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για τη μάρκα.
Τα τεστ στις παγωμένες λίμνες της Σουηδίας ανέδειξαν τις δυνατότητες του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της Range Rover, με το οποίο το αυτοκίνητο θα ξεπεράσει τις γνωστές επιδόσεις του σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, παραμένοντας ασυναγώνιστο σε όλα τα εδάφη, όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις επιφάνειες. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Range Rover, ένα νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης σε παγωμένες ή ολισθηρές επιφάνειες. Αντί για την παραδοσιακή διάταξη ενός συστήματος ελέγχου πρόσφυσης που βασίζεται αποκλειστικά στη μονάδα του ABS, το Range Rover Electric κατανέμει το έργο διαχείρισης της ολίσθησης των τροχών απευθείας σε κάθε μεμονωμένη ηλεκτρική μονάδα κίνησης, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αντίδρασης όσον αφορά στη ροπή που ασκείται από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Επίσης, το καινοτόμο λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την JLR, επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της ταχύτητας της EDU με στόχο την ακριβή διαχείριση της ολίσθησης των τροχών, μειώνοντας την ανάγκη για παρέμβαση του ABS. Η πρόσφυση μεγιστοποιείται σε όλες τις επιφάνειες άμεσα και διακριτικά, βελτιώνοντας σημαντικά την οδηγική εμπειρία με την υπογραφή της Range Rover. Αυτό το σύστημα λειτουργεί σε αρμονία με τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πλαισίου προσφέροντας μια ακόμη πιο εκλεπτυσμένη συνολική οδηγική αίσθηση.
Ο Thomas Mueller, Executive Director, Product Engineering, δήλωσε: «Range Rover με ηλεκτροκίνηση – αυτό σημαίνει ότι στη γνώριμη πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και ικανότητα Range Rover έρχεται να προστεθεί η σχεδόν αθόρυβη αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, εξασφαλίζοντας αβίαστα ομαλά και ξεκούραστα ταξίδια. Προκειμένου να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο με το πρόγραμμα φυσικών δοκιμών και ανάπτυξης με πρωτότυπα αυτοκίνητα, που έχει σχεδιαστεί για να εξωθήσουμε το Range Rover Electric στα άκρα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι δυνατότητές του θα παραμείνουν απαράμιλλες όταν φτάσει στα χέρια σας».