Skip to main content

MG ΗS & EHS πολυτέλεια και value for money

Η μέχρι πρότινος άγνωστη στη χώρα μας MG μέλος ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως μπαίνει στην ελληνική αγορά με δελεαστικές προτάσεις όπως το MG HS και το plug in hybrid «αδερφό» μοντέλο MG eHS

ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ με «βαρύ» όνομα ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ιστορία της. Γνωστή στους παλιότερους από τα εξαιρετικά σπορ διθέσια, αλλά και
τετράθυρα/σεντάν μοντέλα της, η MG ζει τώρα τη δική της ολική επαναφορά, με το «βαρύ» οκτάγωνο σήμα να παραπέμπει πλέον σε έναν τεράστιο όμιλο:
την κινεζική SAIC Motor, η οποία, με ετήσιες πωλήσεις που ξεπερνούν τα 7 εκατομμύρια οχήματα, κατάφερε να γίνει το μεγαλύτερο group της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας! Αυτός λοιπόν ο γίγας αποφάσισε να ανεβάσει πολύ ψηλά την MG και για τον σκοπό αυτό προχώρησε με βήματα γοργά
σε ευρεία συνεργασία με μια σειρά πολύ γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Ευρώπη, αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, προικίζοντας τα μοντέλα της με
σύγχρονη τεχνολογία.
Θα μπορούσε να πει κανείς, χωρίς τον κίνδυνο να κάνει λάθος, ότι η άφιξη της MG στην Ελλάδα είναι το γεγονός της χρονιάς για την αγορά του αυτοκινήτου της πατρίδας μας, ενώ το MG HS (και μαζί του η plug in υβριδική έκδοσή του, MG eHS) αποτελεί ένα μοντέλο που θα παίξει σημαντικό ρόλο στην πορεία της εταιρείας, η οποία, ήδη, στις χώρες της Ευρώπης που λανσαρίστηκε κατάφερε να διακριθεί ως η μάρκα με τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου στις πωλήσεις.
Το MG HS έρχεται λοιπόν να διεκδικήσει ένα κομμάτι μιας πίτας την οποία μέχρι τώρα μοιράζονταν πολύ αξιόλογα μοντέλα. Μιλάμε για τη δυναμική κατηγορία των C-SUV, στην οποία το δίδυμο HS & eHS μπαίνει προσφέροντας απλόχερα ουκ ολίγα συστήματα υψηλής τεχνολογίας στον στάνταρ εξοπλισμό του, αλλά και πολυτέλεια, αποτελώντας μια προσιτή επιλογή με ιδιαίτερο Value for Money.
Η ευρυχωρία περιλαμβάνεται σίγουρα στα πλεονεκτήματα του SUV της MG. Οι επιβάτες τόσο οι εμπρός όσο και, κυρίως, οι πίσω έχουν άφθονο χώρο στη διάθεσή τους, τόσο για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι τους.
Στο εσωτερικό, τον τόνο δίνουν τα μαλακά πλαστικά που κυριαρχούν στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών του ταμπλό και τα οποία σε συνδυασμό με τις δερμάτινες «eco-leather» επενδύσεις και το όμορφο τιμόνι με κόκκινες ραφές, δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο που αναμφίβολα αποπνέει έναν αέρα
πολυτέλειας.
Το ταμπλό, εκτός από το μοντέρνο design του και τις έξυπνες λύσεις για τους χώρους (υπάρχουν θύρες USB και ένα ψυχόμενο κεντρικό ντουλαπάκι στο
υποβραχιόνιο), είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υλικά και συναρμολογημένο με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια για να επιτευχθεί ένα εξαιρετικό φινίρισμα.

Εδώ ο οδηγός θα βρει έναν μεγάλο και ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, με πολλά εναλλακτικά μενού διαμόρφωσης ανάλογα με τις επιθυμίες του. Ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment, η οποία είναι υψηλής ανάλυσης 10,1
ιντσών, και διαθέτει πληθώρα λειτουργιών που καλύπτουν διάφορες πτυχές του αυτοκινήτου. Κάτω δε από αυτήν υπάρχουν οι απαραίτητοι φυσικοί διακόπτες για τις πιο συχνές λειτουργίες, που συμβάλλουν στη βελτίωση της εργονομίας.
Στα δυνατά σημεία του MG HS περιλαμβάνεται αναμφίβολα και το μεγάλο πορτμπαγκάζ, χωρητικότητας 463 λίτρων (έως 1.454 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα).
Πέρα, τώρα, από αυτή την πολυτελή διάσταση που περιγράψαμε, ενδιαφέρον έχει και η τεχνολογική υπόσταση του HS, καθώς η MG φρόντισε να το
εφοδιάσει με ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει σε ψηφιακά συστήματα και παροχές συνδεσιμότητας στον σύγχρονο οδηγό.
H πληθώρα συστημάτων και τεχνολογιών για την ασφάλεια των επιβατών και την υποβοήθηση του οδηγού (ADAS) είναι ένα ακόμα στοιχείο που τονίζει
τον χαρακτήρα του MG HS. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πακέτο MG Pilot, το οποίο συνδυάζει όλα τα σύγχρονα συστήματα για τη διευκόλυνση του
οδηγού και την απροβλημάτιστη κυκλοφορία του οχήματος, προσδίδοντας παράλληλα και δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Το MG HS έρχεται στη χώρα μας με τον βενζινοκινητήρα 1.5 Turbo, που αποδίδει ισχύ 162 PS, μέγιστη ροπή 250 Nm, συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αποδεικνύεται ικανός να κινεί σβέλτα το HS (0-100 km/h σε 9,9”). Ενώ η plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου (MG
eHS) έρχεται με τους 258 ίππους της να προσφέρει επιδόσεις ανώτερου επιπέδου – και αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι τα 0-100 km/h πραγματοποιούνται σε μόλις 6,9”. Από την άλλη, η ηλεκτρική αυτονομία των 52 χιλιομέτρων που προσφέρει είναι αρκετή για να μετατρέψει τις καθημερινές διαδρομές του μέσου οδηγού σε μετακινήσεις «πράσινες», μηδενικών ρύπων. Το MG HS διατίθεται στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις: τις Excite, Exclusive και Luxury, ενώ το MG eHS δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και είναι διαθέσιμο μόνο σε Exclusive και Luxury. Ήδη από τη «βασική» έκδοση το πακέτο εξοπλισμού είναι πλήρες, διαθέτοντας όλες τις ψηφιακές ευκολίες (πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη infotainment 10,1 ιντσών), «eco-leather» καθίσματα, με τα εμπρός να είναι και θερμαινόμενα, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto και βέβαια ένα ενδιαφέρον πακέτο από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) που αναβαθμίζουν την ασφάλεια.
Η τιμή εκκίνησης του MG HS είναι οπωσδήποτε ελκυστική με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς ξεκινά από τα 27.900 ευρώ. Ενώ λαμβάνοντας υπόψη και την εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χιλιομέτρων), η οποία αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη του κατασκευαστή στα προϊόντα του, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το MG HS αποτελεί σίγουρα μια ιδιαίτερου value for money πρόταση.