Τοποθετείται στην κατηγορία D-SUV με ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό στιλ, που δεν παραπέμπει στα άλλα μοντέλα της εταιρείας. Επί της ουσίας, γεφυρώνει το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V. Το ZR-V διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα αξιόλογο μείγμα καλών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων i-VTEC συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 ίππων και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO 2 από 130 γμ/χλμ (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 λτ/100 χλμ (WLTP συνδυασμένος κύκλος). Ειδικότερα, το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με τον πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό. Όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τη λειτουργία EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας παράλληλα την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση στη λειτουργία Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.
Σε σταθερές υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα περνά στη λειτουργία Engine Drive, και τροφοδοτείται άμεσα και αποδοτικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες και την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Όταν οι απαιτήσεις ενέργειας αυξάνονται κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες που προσεγγίζουν την τελική, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive για να απελευθερώσει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Σε όλα προγράμματα οδήγησης, η ενέργεια πέδησης και επιβράδυνσης ανακτάται με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης, με αποτέλεσμα την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες με αλλεπάλληλες στάσεις/εκκινήσεις. Χάρη στην υψηλή ακαμψία του στροφάλου και του δευτερεύοντα αντικραδασμικού άξονα, ο κινητήρας έχει χαμηλότερους κραδασμούς σε όλο το εύρος στροφών συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του συστήματος e:HEV, με αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία σε όλα τα προγράμματα οδήγησης.
Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα του ZR-V χαρακτηρίζεται από ένα μείγμα επιλογών. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ‘ήσυχο’ χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, μοντέρνα μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον ό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα. Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda εξασφαλίζοντας ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο.
Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB. Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός που όλα μαζί συνθέτουν μία premium ατμόσφαιρα. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα βελούδινα προστατευτικά γονάτων και τα υποβραχιόνια, δημιουργούν μία αίσθηση θαλπωρής στους επιβάτες, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI επιτρέπει τη συνδεσιμότητα οδηγού και επιβατών με τον έξω κόσμο, πέρα από τη λειτουργικότητα που παρέχουν τα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει να επιδείξει σε όλους τους τύπους συγκρούσεων, το ZR-V είναι σε θέση, σύμφωνα με την εταιρεία, να παρέχει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Το νέο μοντέλο διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις: Elegance, Style, Sport και Advance με τη λιανική τιμή τους να ξεκινά από 44.700€.