Η γαλλική σχολή στα καλύτερά της με το νέο DS3, που χαρακτηρίζεται από υπέροχη σχεδίαση, πολυτέλεια και τεχνολογία. H DS Automobiles έχει δώσει από την αρχή τα διαπιστευτήριά της στην υπέροχη σχεδίαση, την άφθονη πολυτέλεια και την υψηλή τεχνολογία.
Το DS3, ο βενιαμίν της μάρκας που γεννήθηκε από τη Citroen (PSA) και εντάσσεται και αυτή, πλέον, στο μεγάλο Όμιλο Stellantis, έρχεται στη νέα του μορφή στην ελληνική αγορά (τιμή εκκίνησης 29.900 ευρώ), με διακριτικές πινελιές που ενισχύουν το υπέρκομψο στιλ του και τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν σε εκδόσεις με εξελιγμένους θερμικούς κινητήρες και με ηλεκτροκινητήρα.
Ξεκίνησε την «καριέρα» του ως DS3 Crossback, το 2018, τοποθετούμενο στην Premium B SUV κατηγορία και, τώρα, το νέο DS 3, ανανεώνει την εξωτερική του σχεδίαση, ενσωματώνει νέες τεχνολογίες, εξελίσσει την αποδοτικότητα των κινητήρων του και επιτυγχάνει τον βασικό στόχο της εταιρείας, όπως λένε οι άνθρωποί της, να παρέχει στους επιβάτες του ένα επίπεδο ποιότητας και πολυτέλειας που δεν είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτή την κατηγορία.
Στην καινούργια του εκδοχή, λοιπόν, το DS3 βασίζεται στην πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP, προκειμένου να παρέχει βέλτιστη ασφάλεια, οδηγική απόλαυση και άνεση. Το ενδιαφέορν είναι ότι η συγκεκριμένη «πολυενεργειακή», όπως την αποκαλούν, πλατφόρμα μπορεί να δεχθεί πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, χωρίς απώλεια επιδόσεων ή «εκπτώσεις» στο χώρο της καμπίνας ή τον χώρο αποσκευών.
Διατηρεί την τολμηρή σχεδιαστική του ταυτότητα, ενώ υιοθετεί καθαρές γραμμές που τονίζουν την εξωτερική του εμφάνιση και αναδεικνύουν περαιτέρω την εκλεπτυσμένη του σιλουέτα που παραπέμπει, όντως, στη γλυπτική, αφού είναι μια προσεκτικά σμιλεμένη φόρμα.
Το εμπρός τμήμα του νέου DS 3 ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της DS Automobiles. Οι λεπτοί προβολείς LED, μέρος του βασικού εξοπλισμού του οχήματος, καθώς και τα φώτα ημέρας, τα οποία αποτελούνται από δύο κάθετες λωρίδες LED, αναδεικνύονται από τη νέα μάσκα χαρακτηριστικής DS σχεδίασης και τα επανασχεδιασμένα DS Wings.
Παράλληλα, όμως, με την αισθητική αρτιότητα στο σχεδιασμό, έμφαση δόθηκε στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Στο κάτω τμήμα της μάσκας οι αεραγωγοί πλαισιώνονται από δύο αεροτομές, που βελτιώνουν αισθητά τον αεροδυναμικό συντελεστή του οχήματος.
Εντός έχουμε καθίσματα κατ’ επιλογή θερμαινόμενα με λειτουργία μασάζ που εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο άνεσης σε κάθε μετακίνηση. Έξι διάκοσμοι με υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν μια ατμόσφαιρα χαλαρωτικού lounge. Υφάσματα φινετσάτα και ανθεκτικά στη χρήση, δέρμα Claudia και δέρμα Nappa με εξειδικευμένη κατεργασία και ραφή pearl, τεχνοτροπία φινιρίσματος “Clous de Paris” που την συναντάμε στην υψηλή ωρολογοποιία και επεξεργασία δέρματος σε μοτίβο “bracelet”.
Πρόκειται για το πρώτο όχημα της κατηγορίας B του ομίλου Stellantis που ενσωματώνει το νέο DS Iris System, το οποίο συναντάμε στο DS 4 και στο DS 7. Το νέο διαισθητικό σύστημα Infotainment είναι πλήρως προσαρμόσιμο με widgets, προσφέρει 3D πλοήγηση και περιλαμβάνει έναν προσωπικό βοηθό, την Iris, που αναγνωρίζει φυσική ομιλία. Επιπλέον με το νέο σύστημα infotainment παρέχεται η λειτουργία wireless Mirror Screen (Android Auto, Apple CarPlay).
Πέρα από το infotainment νέας γενιάς, στο νέο DS 3 συναντάμε τεχνολογικές καινοτομίες, τόσο στο βασικό, όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου με κάποιες από αυτές να αποτελούν αποκλειστικότητα στην Premium Β SUV κατηγορία, όπως: DS Matrix LED Vision, DS Drive Assist, σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας νέας γενιάς και σύστημα επόπτευσης νεκράς γωνίας.
Είναι γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για τη μάρκα DS Automobiles, εδώ και μια δεκαετία περίπου, γεγονός που αποδεικνύεται από τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Formula-E από τη σεζόν 2015-2016. Όλη η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την συμμετοχή της DS Automobiles στη Formula-E, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του DS 3 E-Tense.
Το νέο DS 3 E-Tense είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis που φέρει μια νέα ισχυρή μπαταρία, χωρητικότητας 54kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8kWh), Η νέα μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει από 0 έως 80% σε 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, ενώ σε τριφασικό wallbox 11 kW AC μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 5 ώρες.
Επίσης, η τοποθέτηση της νέας compact μπαταρίας μεταξύ των εμπρός και των πίσω καθισμάτων, κάτω από το κεντρικό τούνελ και η ειδική κατασκευή του πίσω άξονα, επιτρέπουν στο νέο DS 3 E-Tense να διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (άνετος χώρος για τους πίσω επιβάτες, μεγάλος χώρος αποσκευών, θέση οδήγησης πανομοιότυπη με τα οχήματα εσωτερικής καύσης κ.α).
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας HSM (Hybrid Synchronous Motor), κατασκευασμένος στο Trémery της Γαλλίας, προσφέρει ισχύ 115 kW (156 ίππους) ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό με μηδενικές εκπομπές. Η νέα μπαταρία σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αυξάνει την αυτονομία του οχήματος σε 404 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενώ ο οδηγός του νέου DS 3 E-Tense έχει στην διάθεσή του έως 575 χιλιόμετρα αυτονομίας σε αστικό περιβάλλον (WLTP).
Τη γκάμα του νέου DS 3 ολοκληρώνουν ο κινητήρας BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8 και δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 100 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και PureTech 130 με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8. Το DS 3 προσφέρεται σε 5 επίπεδα εξοπλισμού ανάλογα με τον κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα οι εκδόσεις Bastille, Rivoli, Opera, Performance Line και Performance Line +.
Οι πελάτες του θα μπορούν να απολαμβάνουν το πρόγραμμα DS Assistance που τους παρέχει 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Επιπλέον, παρέχονται 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.