Η ημερομηνία έχει πλέον οριστεί για τα 1000 μίλια του Sebring και την έναρξη του προγράμματος Team Peugeot TotalEnergies για το 2023 και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για την 11η σεζόν. Στις 17 Μαρτίου, η ομάδα θα φτάσει στην πίστα του Sebring και θα είναι η πρώτη εμφάνιση του PEUGEOT 9X8 στο αμερικανικό έδαφος και στην εμβληματική πίστα.
Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια των τριών αγώνων που διεξήχθησαν το 2022, και χάρη στα περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα που διανύθηκαν κατά τις χειμερινές δοκιμές, έγιναν τεχνικές εξελίξεις στο 9X8 για τη βελτιστοποίηση της αξιοπιστίας του. Όπως ανέφερε ο Jean-Marc Finot, Senior VP της Stellantis Motorsport: «Έχουμε κάνει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών για να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου και να επικυρώσουμε την αξιοπιστία του. Είμαστε πραγματικά ενθουσιώδεις για να ξεκινήσουμε αυτή τη σεζόν και η ομάδα είναι έτοιμη να αγωνιστεί. Είμαστε πραγματικά περήφανοι που είμαστε μέρος του Πρωταθλήματος και αντιμετωπίζουμε μεγάλους κατασκευαστές και ονόματα στους αγώνες αντοχής».
Αυτή η σεζόν θα είναι άκρως ανταγωνιστική, με την άφιξη μερικών από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο στην κατηγορία Le Mans Hypercar που θα αποτελείται από έντεκα αυτοκίνητα. Ο στόχος για την ομάδα Peugeot TotalEnergies είναι ξεκάθαρος, «να παλέψει για τη νίκη, σε κάθε αγώνα. Γνωρίζουμε επίσης ότι τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο και θα είναι δύσκολο καθώς δεν είμαστε οι μόνοι στο grid με αυτόν τον στόχο», προσθέτει ο Jean-Marc Finot.
Ο «Πρόλογος», οι επίσημες δοκιμές εξέλιξης και ρυθμίσεων δηλαδή, θα διεξαχθούν επίσης στη Φλόριντα στις 11 και 12 Μαρτίου, ενόψει του πρώτου αγώνα της σεζόν FIA WEC. Αυτές οι δοκιμές θα επιτρέψουν στους οδηγούς και την ομάδα να γνωρίσουν καλύτερα τις ιδιαιτερότητες της πίστας που θα είναι πολύ απαιτητική για τα #93 και #94 PEUGEOT 9X8. «Το να ξεκινήσεις τη σεζόν στη Φλόριντα, αμέσως μετά τον χειμώνα, είναι μια μεγάλη ευκαιρία. Αυτή η πίστα είναι γεμάτη «ανωμαλίες» στο οδόστρωμα και κατά συνέπεια είναι πολύ απαιτητική για το σύστημα ανάρτησης και το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ακόμα κι αν ο αγώνας είναι πιο μικρός, το να αγωνιστείς χωρίς πρόβλημα στο Sebring είναι ένα από τα βασικά στοιχεία για να αντιμετωπίσεις το 24 Hours of Le Mans. Γνωρίζουμε ότι δεν θα είναι αρκετό καθώς τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει έναν αγώνα 24 ωρών, αλλά θα είναι θετικό» λέει ο Olivier Jansonnie, τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport.
Για να πετύχει τους στόχους της και να αγωνίζεται στην κορυφή όλη τη σεζόν, η ομάδα θα υποστηρίζεται από πολύτιμους συνεργάτες: TotalEnergies, Capgemini, Yahoo, Marelli, Établissement Peugeot Frères, Sparco και Jack and Jones. Οι ομάδες των οδηγών των δύο PEUGEOT 9X8 θα παραμείνουν ίδιες με τους Paul Di Resta, Mikkel Jensen, Jean-Eric Vergne στο τιμόνι του #93 PEUGEOT και Loïc Duval, Gustavo Menezes και Nico Müller στο #94 PEUGEOT.