Skip to main content

The Volvo way: Δίχτυ ασφαλείας – δίκτυο φροντίδας

Θεωρητικά, όλα τα brand ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση του πελάτη. Είναι στα αλήθεια όμως πελατοκεντρικά; Ναι, αν προσανατολίζουν το σύνολο της δραστηριότητάς τους στη φροντίδα των πελατών, όπως η Volvo. H σουηδική εταιρεία διακήρυξε από την ίδρυσή της ότι λειτουργεί με επίκεντρο τον άνθρωπο και, έκτοτε, το αποδεικνύει σε κάθε της βήμα. Διαχρονικά, οι καινοτομίες της στην ασφάλεια, έχουν σώσει πάμπολλες ζωές στους δρόμους. Τα αποφασιστικά βήματά της προς την ηλεκτροκίνηση, προδιαγράφουν ένα βιώσιμο μέλλον. Και η συνεχής μέριμνά της, όχι μόνο για την άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη, αλλά και για την εξέλιξη καινοτομιών που κάνουν όλο και πιο εύκολη τη ζωή των κατόχων Volvo, δείχνουν ότι αντί απλώς να πουλάει αυτοκίνητα, προτιμά να χτίζει σχέσεις ζωής.

Για αυτό το λόγο, το service στη Volvo περιλαμβάνει άρτια φροντίδα για το αυτοκίνητο, σεβασμό στο χρόνο του πελάτη κι ένα σύγχρονο πλέγμα υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Και είναι service προσωπικό, με κάθε πελάτη να διαθέτει τον δικό του σύμβουλο που τον υποστηρίζει σε ό,τι χρειαστεί. Μία νέα καινοτόμος παροχή της εταιρείας, που επίσης αυξάνει κατακόρυφα το επίπεδο σιγουριάς για τους κατόχους των μοντέλων της είναι η Εγγύηση Ανταλλακτικών Εφ’όρου Ζωής, στο πλαίσιο της οποίας κάθε μη αναλώσιμο ανταλλακτικό καλύπτεται με εγγύηση για όσες φορές τυχόν χρειαστεί αντικατάστασή λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.

Οι τεχνικοί του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Volvo είναι άρτια καταρτισμένοι και πιστοποιημένοι στη συντήρηση όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου. Αυτό δεν αφορά μόνο τα αμιγώς μηχανικά μέρη, αλλά και τμήματα που μοιάζουν απλά, είναι όμως πολύπλοκα και εξαιρετικά σημαντικά για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.

Για παράδειγμα, το γνήσιο παρμπρίζ Volvo δεν εξασφαλίζει μόνο απρόσκοπτη ορατότητα, αλλά είναι ζωτικότατο τμήμα της ασφάλειας των Volvo. Η στιβαρότητά του σχετίζεται άμεσα με την ανθεκτικότητα του αυτοκινήτου, ενώ ενσωματώνει καίριες τεχνολογίες για την ενεργητική ασφάλεια, όπως η μονάδα κάμερας και ραντάρ, που αποτελεί τμήμα προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας – μεταξύ άλλων, του City Safety και του Lane Keeping Aid. Η αντικατάστασή του από έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo διασφαλίζει ότι όλα θα λειτουργούν σωστά.

Όπως στην περίοδο του πρώτου lockdown, έτσι και τώρα η Volvo εξασφαλίζει την απόλυτη προστασία των πελατών της, τηρώντας αυστηρά όλους τους κανόνες ασφαλείας. Ειδικά για την τρέχουσα περίοδο, οι πελάτες Volvo μπορούν να επικοινωνούν με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή που επιθυμούν και να κλείνουν ραντεβού για να παραδώσουν το αυτοκίνητο τους από το σπίτι ή την εργασία τους, παραλαμβάνοντάς το με τον ίδιο τρόπο μετά τη συντήρηση του, αφού έχει απολυμανθεί σχολαστικά. Τμήμα του Επίσημου Δικτύου της Volvo προσφέρει επίσης στον πελάτη τη δυνατότητα να κάνει χρήση της νέας υπηρεσίας Volvo Valet και, μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής για smartphone να παρακολουθήσει και να διαχειριστεί εύκολα την όλη διαδικασία, χωρίς να σπαταλήσει λεπτό σε μετακινήσεις και γνωρίζοντας ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται το όχημά του.

Μάθετε περισσότερα για το Volvo Service εδώ.