Skip to main content

Peugeot 208 Rally4: Διεθνής αγωνιστική υπογραφή

Το 208 Rally4, που αναπτύχθηκε με όλη την αγωνιστική εμπειρία των μηχανικών της Peugeot Sport και συμμορφώθηκε με τους ολοκαίνουργιους κανονισμούς Rally4 που εκπόνησε η FIA, πρόκειται να ανταγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία για αυτοκίνητα στην κατηγορία κίνησης στους δύο τροχούς. Ήδη, είχε πολύ άμεση θετική ανταπόκριση με τους οδηγούς ράλι στην αγωνιστική περίοδο το 2020, με τον σπορ σχεδιασμό του και της πρώτης κατηγορίας επιδόσεις να του δίνουν τη δυνατότητα να ηγείται στις κατηγορίες αγωνιστικών αυτοκινήτων με κίνηση στους δύο τροχούς. Επιπλέον, το 208 Rally Cup France παρείχε ευκαιρίες υψηλού ανταγωνισμού σε όλα τα επίπεδα, όπως βέβαια και τα διάφορα εθνικά κύπελλα που διοργανώθηκαν σε όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη μακροχρόνια φήμη του για τον εντοπισμό ταλαντούχων νέων οδηγών, το πρώτο μισό της σεζόν 2021 του 208 Rally Cup France ήταν απίστευτα ανταγωνιστικό, όπου το παραμικρό λάθος αποδείχθηκε κοστοβόρο. Το νέο σύστημα πόντων που έχει θεσπίσει η Peugeot Sport, όπου τα βραβεία πηγαίνουν στους πέντε πρώτους σε κάθε κατηγορία, διασφαλίζει ότι οι ανταγωνιστές παραμένουν σε ανταγωνισμό για τους τίτλους που απονέμονται στο τέλος της σεζόν. 

Οι Mathieu Franceschi και Lucie Baud (PH Sport by Minerva Oil) κατέκτησαν το προβάδισμα στην κατάταξη U29 μετά τη νίκη στο Langres, ενώ ο Réhane Gany (Rossel Compettition), μαζί με τον συνοδηγό Franck le Floch, ηγούνται της κατηγορίας Junior (U24). Το βελγικό πλήρωμα των Armand Fumal και Michaël Louette (Burton Racing) έχει ξεκινήσει με επιτυχία το 208 Rally Cup France καθώς ηγούνται της κατάταξης των Gentlemen Drivers μετά τα τρία πρώτα ράλι της σεζόν.

Οι οδηγοί και οι ομάδες του 208 Rally Cup Γαλλίας είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν το καλοκαιρινό τους διάλειμμα πριν επιστρέψουν στη δράση στο εντυπωσιακό Rallye du Mont-Blanc στις 3-4 Σεπτεμβρίου. Οι οδηγοί του Κυπέλλου μετά θα συνεχίσουν να αγωνίζονται στην άσφαλτο για μια σειρά γρήγορων, τεχνικών και απαιτητικών αγώνων – το Rallye Coeur de France, το Critérium des Cévennes και το Rallye du Var – εκδηλώσεις όπου πολλά νέα πληρώματα θα ενταχθούν στο 208 Rally Cup France.

Εκτός από τη Γαλλία, το 208 Rally Cup παραμένει ένας έντονος ανταγωνισμός και έξω από γαλλικά σύνορα σε διάφορες αγωνιστικές εκδηλώσεις. Ο Alberto Monarri οδηγεί το 208 Iberica Cup στο μισό της διαδρομής, μπροστά από μια τριάδα οδηγών που αποτελείται από τους Miguel Campos, Oscar Palomo-Ortiz και Alejandro Cachon. 

Έχοντας ήδη παρουσία σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, το 208 Rally Cup επέκτεινε τη διεθνή εμβέλεια του με την προσθήκη νέων Κυπέλλων αυτή τη σεζόν στην Ιταλία, την Ουγγαρία, την Τσεχική Δημοκρατία και το Περού. Ο Christopher Lucchesi Jr. και ο Fabio Farina συμμετέχουν σε έναν αγώνα υψηλών οκτανίων για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ιταλίας. Με τους δύο οδηγούς να έχουν ταιριάξει μεταξύ τους μέχρι τώρα, οι τρεις τελευταίοι γύροι φαίνεται να είναι καθοριστικοί. Στην Ουγγαρία, ο Gabor Nemet είναι έναν βαθμό μπροστά από τον Bendeguz Hangodi, παρά μια εγκατάλειψη στην αρχή της σεζόν. Στην Τσεχία, ο René Dohnal κατέχει ένα σαφές προβάδισμα μετά από τρεις συνεχόμενες νίκες στους απαιτητικούς δρόμους της Τσεχίας με άσφαλτο. Στο Βέλγιο, το Stellantis Cup έκανε το ντεμπούτο του στην αρχή της σεζόν. Ο Frédéric Caprasse και ο Thibaud Mazuin έχουν απολαύσει μια έντονη μάχη για το προβάδισμα στο Rally4 208. Μετά τη δημοτικότητά του στην Ευρώπη, το 208 Rally Cup έχει πλέον διασχίσει τον Ατλαντικό στο Περού, όπου η διαφημιστική φόρμουλα απολαμβάνει ολοένα αυξανόμενη επιτυχία. 

Η δημιουργία του 208 Rally Cup United παρείχε σε όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετείχαν σε ένα εθνικό Κύπελλο τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε άλλη σειρά στο εξωτερικό, χωρίς να πληρώσουν επιπλέον για τη συμμετοχή τους. Η στρατηγική αυτή προσφέρει στους οδηγούς 208 Rally Cup την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε νέους δρόμους σε ένα βελτιστοποιημένο πλαίσιο. 

Ο Andrea Nucita και ο αδελφός του Giuseppe Nucita διαγωνίζονται στο ιταλικό πρωτάθλημα Two-Wheel Drive και ηγούνται αυτή τη στιγμή. Το πλήρωμα του 208 Rally4 έχει πολύ σκληρό ανταγωνισμό, αλλά έχουν υπάρξει αλάνθαστοι μέχρι στιγμής, με τρεις νίκες σε τρεις αγώνες. 

Έχοντας δοκιμαστεί στον ανταγωνισμό σε ένα εύρος συγκεκριμένων, δύσκολων δρόμων-είτε ως μέρος των διαφημιστικών πρότζεκτ, είτε σε κατηγορίες με κίνηση στους δύο τροχούς σε άλλα ράλι- το 208 Rally4 εμφανίζεται σταθερά στην κορυφή με τους οδηγούς να αισθάνονται σίγουροι και άνετοι στο αυτοκίνητο. Είτε είναι όλο και πιο απαιτητικοί οδηγοί που αναζητούν καλά αποτελέσματα είτε κάποιοι που θέλουν να ξεκινήσουν μια επαγγελματική καριέρα, το 208 Rally4 επιβεβαίωσε ότι είναι εύκολο στο να εξοικειωθείς μαζί του και να προσφέρει παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις. Το μπεστ σέλερ της Peugeot Sport Customer Racing έχει ήδη κερδίσει μια σειρά από νίκες σε κατηγορίες κίνησης στους δύο τροχούς και στην άσφαλτο και στο χώμα.