Skip to main content

Ford: Η λογική κόντρα στο συναίσθημα…

Από την έντυπη έκδοση

Αν είχατε στο μυαλό σας το Ka, με τις δύο εκδοχές του την τελευταία 20ετία, ξεχάστε το. Πέρασε στην ιστορία!

Η Ford αποφάσισε να βάλει στο… αρχείο τις λέξεις «πρωτοπορία», «διαφορετικότητα», «νεανικό στιλ» και να πορευθεί σε μια πιο συντηρητική γραμμή, με έμφαση στην πρακτικότητα, στους χώρους και την ομογενοποιημένη εικόνα των άλλων μοντέλων της μάρκας, παράγοντας για λόγους οικονομίας το νέο μοντέλο στην Ινδία.

Τώρα πια οι «+2» πόρτες και τα «+» των εσωτερικών διαστάσεων απευθύνονται στους πολλούς και όχι στους «ανήσυχους», στους αντικομφορμιστές, εκείνους που έρχονταν κοντά σε όσους αποκτούσαν π.χ. Fiat 500 (το τελευταίο Κa ήταν συμπαραγωγή με αυτό) ή, εν πάση περιπτώσει, σπορ σούπερ μίνι trendy όχημα. Το νέο Ford KΑ+ διατίθεται αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, χωρίς σχεδιαστικές καινοτομίες, αλλά αποδεκτό από μεγαλύτερη μάζα καταναλωτών που «χρησιμοποιούν» ένα όχημα.

Μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με το Fiesta, γι’ αυτό υπάρχει περισσότερος ωφέλιμος χώρος τόσο για τους ώμους οδηγού και συνοδηγού, όσο και για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών φθάνει πια τα 270 λίτρα. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι σωστά τοποθετημένα, ενώ τα όργανα είναι ευανάγνωστα, αλλά τα χρώματα των σκληρών πλαστικών είναι… ένα, το μαύρο.

Κάτω από το καπό λειτουργεί, ροπάτα και ομαλά, κατάλληλος για καθημερινές αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, ο ατμοσφαιρικός Duratec 1,2 λίτρου Ti-VCT, 85 ίππων, που κατά την πρόσφατη σύντομη οδηγική εμπειρία μας στην Αττική δεν έκαψε πάνω από οκτώ λίτρα αμόλυβδης.

Το ΚΑ+ είναι καλά στημένο στον δρόμο, έχει ακριβές τιμόνι και θετικό επιλογέα. Οι τιμές ξεκινούν από 10.970 ευρώ με καλό επίπεδο εξοπλισμού.