Skip to main content

Citroen: Ισχυρή δόση «οξυγόνου»

Από την έντυπη έκδοση

Απόστολή στη Βαρκελώνη
Γιάννης Κανουπάκης
[email protected]

Η γαλλική σχολή στα καλύτερά της! Για άλλη μια φορά ο όμιλος PSA δίνει ρέστα, καθώς μέσω του νέου Citroen C3 πιστοποιεί ότι η Ευρώπη έχει και… Νότο. Υπό την έννοια ότι ένα αυτοκίνητο ναι μεν «παρακολουθεί» τις τεχνολογικές εξελίξεις και τη δωρική λογική των σύγχρονων κανονισμών, όσον αφορά την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος ή την αναγκαιότητα περιορισμού του κόστους κατασκευής κ.λπ., αλλά πρέπει και να σε κάνει να ανασαίνεις, να λάμπεις στο φως οδηγώντας το. Απλά πράγματα, που κάποιοι άλλοι τα βάζουν σε δεύτερο πλάνο…

Το απόλυτα μοντέρνο C3 «συμπυκνώνει» σε μικρότερες διαστάσεις τη φρέσκια σχεδιαστική τάση του Cactus, προβάλλοντας με επίσης ξεχωριστό τρόπο τη φιλοσοφία «Feel Good, Be Different», που θα ενσωματωθεί στο εξής σε όλη τη δραστηριότητα της Citroen και θα είναι εμφανής στα σημεία πώλησης της μάρκας. Ζεστασιά χρωμάτων, ευχάριστη αίσθηση υλικών, σιγουριά, πρακτικότητα στην καθημερινή μετακίνηση εντός κι εκτός των τειχών. Το όχημά μας γίνεται ένας συνδετικός κρίκος με το σπίτι, το γραφείο, την έξοδο, τα χόμπι, τα σπορ, μια καθαρή έκφραση κοινωνικότητας.

Στην επίσημη πρώτη του νέου μοντέλου, που έγινε στη φθινοπωρινή Βαρκελώνη με… καλοκαιρινό ήλιο, μυηθήκαμε στην ωραία προσπάθεια αλλαγής μιας ακόμη σελίδας της εταιρείας, που είναι γεμάτη εκπλήξεις και πρωτοποριακές ιδέες στη μακρόχρονη ιστορία της. Το C3 διαθέτει μια σχεδόν «ερωτική» πλαστικότητα στη φόρμα, στον προφυλακτήρα, στη μάσκα, στα airbump στις πόρτες, στα διπλά φώτα, στη διχρωμία της οροφής. Στην ευρύχωρη (με χώρο αποσκευών 300 λτ), φινετσάτη και ποιοτική καμπίνα υπάρχουν χειρολαβές σε στιλ βαλίτσας, μεγάλο ντουλαπάκι μπροστά από τον συνοδηγό, έξι αεραγωγοί, ευανάγνωστος πίνακας οργάνων, σωστής διαμέτρου τιμόνι, φαρδιά καθίσματα, ενώ το σύστημα Citroen Connected cam σου επιτρέπει, με το πάτημα ενός μπουτόν στο ύψος του εσωτερικού καθρέφτη, να φωτογραφίζεις αυτό που βλέπεις μπροστά, ή να βιντεοσκοπείς και μετά να το κάνεις share!

Στον δρόμο το αυτοκίνητο στέκεται άψογα, έχει σαφές σύστημα διεύθυνσης, στρίβει υποδειγματικά και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζει άνεση. Μας άρεσε ιδιαιτέρως η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.200 κ. εκ. με απόδοση 110 ίππων με τούρμπο. Περισσότερα μόλις έρθουν τα πρώτα αυτοκίνητα στη χώρα μας, που θα ξεκινούν, στη βάση, από περίπου 12.900 ευρώ.