Τoυ Νίκου Τσαλίκη,
CEO και Managing Director της Artecniko Productions
ΜΕΣΑ σε μία δεκαετία, όπου οι Έλληνες -παρά τους περιορισμούς που επέφερε η οικονομική κρίση- έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στις ψηφιακές τεχνολογίες και κατ’ επέκταση στις ψηφιακές συσκευές, ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους πελάτες τους έχει αλλάξει ριζικά και προς το καλύτερο.
ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ρόλο σε αυτή τη μετάβαση έπαιξαν τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και συγκεκριμένα το 4G, δίχως το οποίο η χρήση των smartphones και η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους δεν θα ήταν εφικτή. Η ραγδαία εξέλιξη των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, σε συνδυασμό με τις αλλαγές στην καθημερινότητα που επέβαλε η πανδημία, έφεραν στο προσκήνιο τα πλέον διαδεδομένα streaming platforms, όπως το Netflix, αλλά και τα live streaming platforms, όπως το YouTube, το Facebook και Ιnstagram Live και το Twitch.
Η ΣΤΑΔΙΑΚΗ στροφή προς το εικονικό περιβάλλον και η υποτυπώδης ανάγκη για πρωτογενές εικονικό περιεχόμενο πυροδότησαν την αύξηση των εικονικών και υβριδικών εκδηλώσεων, ενώ εταιρείες και οργανισμοί παγκοσμίως εξοικειώθηκαν με γνωστές πλατφόρμες φιλοξενίας περιεχομένου και την τεχνολογία του live streaming.
ΜΕΣΑ σε αυτό το πλαίσιο, η Artecniko Productions, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της αγοράς και του μέσου Έλληνα επιχειρηματία, εντόπισε νωρίς την τάση που όρισε η πανδημία προς τα virtual events και επένδυσε στην απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να τα υποστηρίξει. Ταυτόχρονα, στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει αδιάλειπτη μετάδοση και υψηλή ποιότητα στην εικόνα, προσέθεσε την υπηρεσία του CDN, σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες streaming provision παγκοσμίως.
ΤΟ CONTENT Delivery Network, εν συντομία CDN, αφορά τη διανομή ζωντανού περιεχομένου μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας, η οποία εγγυάται ασφαλή και αδιάλειπτη αναμετάδοση, μόλις σε επτά δευτερόλεπτα, σε οποιοδήποτε σημείο της Γης. Η χρήση των δικτύων CDN εξελίσσεται διαρκώς, με διεθνείς οργανισμούς όπως το Facebook, το Netflix, το Amazon, το Sky News και το CNN να υιοθετούν προηγμένες υπηρεσίες αναμετάδοσης περιεχομένου για να απευθυνθούν στο παγκόσμιο κοινό τους.
ΠΑΡΑ το αυξανόμενο ενδιαφέρον παγκοσμίως, το μοντέλο αυτό άρχισε να διαδίδεται στην Ελλάδα προσφάτως. Εκμεταλλευόμενη την άνθηση του αντικειμένου και την πολυετή της εμπειρία σε μεγάλες τηλεοπτικές παραγωγές, η Artecniko επένδυσε σε ένα υπερσύγχρονο broadcasting studio 950 τ.μ. -ίσως το μεγαλύτερο στα νότια προάστια- για να απευθυνθεί στις αυξανόμενες ανάγκες του πελατολογίου της και να υλοποιήσει εικονικές και υβριδικές εκδηλώσεις υψηλού κύρους, με απόλυτη ασφάλεια και αρτιότητα.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ μέρα της επικοινωνίας φαντάζει αισιόδοξη για εταιρείες όπως η Artecniko, που επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, ενώ το υβριδικό μοντέλο επικοινωνίας που συνδυάζει τη διά ζώσης παρουσία με την εικονική πραγματικότητα φαίνεται να διαπρέπει για την ικανότητά του να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στον πελάτη, προαπαιτώντας μικρότερα κόστη και καλύπτοντας ένα μεγαλύτερο εύρος συμμετεχόντων.