Περισσότερα από 160 χρόνια πριν, ο Elisha Grave Otis εφηύρε τον σύγχρονο ανελκυστήρα και άλλαξε για πάντα το αστικό τοπίο. Σήμερα, η εταιρεία που φέρει το όνομά του είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παγκοσμίως ανελκυστήρων, κυλιόμενων κλιμάκων και διαδρόμων.
H Otis, μέλος της United Technologies Corp., προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες σε περίπου 200 χώρες και συντηρεί 1,9 εκατομμύρια ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες σε όλο τον κόσμο. Η Otis κινεί πάνω από 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους την ημέρα, μέσα σε έναν κόσμο ολοένα και υψηλότερων κτιρίων, πολυσύχναστων αεροδρομίων και γεμάτων κόσμο μετρό.
Η Otis έχει μια μακρά ιστορία καινοτομίας. Πέρα από την εφεύρεση του ανελκυστήρα, ήταν επίσης η πρώτη εταιρεία ανελκυστήρων που προσέφερε στον πελάτη ένα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών συντήρησης.
Τώρα, στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, η Οtis επαναφέρει την συντήρηση και τον πελάτη στο επίκεντρο, μέσω εξατομίκευσης, διαφανούς πληροφόρησης και νέων έξυπνων προϊόντων.
«Η Otis ήταν πάντα ηγέτης στην επανάσταση στον τρόπο εκτέλεσης της συντήρησης. Ξεκινήσαμε με μια λύση απομακρυσμένης παρακολούθησης του ανελκυστήρα στα μέσα της δεκαετίας του ‘80 και ήμασταν μεταξύ των πρώτων που το έκαναν. 30 χρόνια μετά, βρισκόμαστε στην 7η γενιά REM και πλέον συλλέγουμε δεδομένα από περισσότερες από 330.000 απομακρυσμένες μονάδες» σημειώνει ο Παναγιώτης Ζήκος, διευθύνων σύμβουλος Otis Ελλάδος & Κύπρου.
«Με τη νέα μας πλατφόρμα Otis ONE βασιζόμαστε σε ιστορικά δεδομένα και αξιοποιούμε το IoT για να φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο. Το IoT και το ψηφιακό οικοσύστημά μας, μας βοηθούν να εκπληρώνουμε την υπόσχεση μας στον πελάτη για παροχή Signature Service υπηρεσιών».
Το Otis ONE είναι η νέα πλατφόρμα υπηρεσιών της Otis, η οποία δίνοντας πρόσβαση στον πελάτη, του προσφέρει μια πιο προσωπική εμπειρία, παρέχοντάς του διαφανείς πληροφορίες, άμεση επικοινωνία και προληπτική γνώση για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του ανελκυστήρα του.
Μέσα στο συνδεδεμένο ψηφιακό οικοσύστημα της Otis, οι πληροφορίες συλλέγονται απευθείας από τους ανελκυστήρες και τις κυλιόμενες κλίμακες μέσω έξυπνων αισθητήρων, αποστέλλονται στο cloud, αναλύονται και βελτιστοποιούνται μέσω των συνδεδεμένων πλατφορμών και παραδίδονται πίσω στον πελάτη καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Otis, εξασφαλίζοντας βέλτιστη λειτουργικότητα του ανελκυστήρα, καλύτερη εμπειρία στον χρήστη, γρήγορη εξυπηρέτηση και εξοικονόμηση κόστους στην επιχείρησή σας (μέγιστη διαθεσιμότητα ανελκυστήρα, προληπτική συντήρηση, προγραμματισμός αναβάθμισης του συστήματός σας βασισμένος στην ηλικία και την κατάσταση λειτουργίας του κ.λπ.).
Πίνακες ελέγχου για εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες στα χέρια σας, εξατομικευμένες αναφορές βλαβών/διαθεσιμότητας, ψυχαγωγία και ενημέρωση επιβατών μέσω της πολυχρηστικής οθόνης eView στο εσωτερικό του θαλάμου, mobile εφαρμογές για απομακρυσμένη κλήση του ανελκυστήρα και πολλά άλλα, θα είναι σύντομα διαθέσιμα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση από τους εξειδικευμένους εκπροσώπους μας επισκεφτείτε το www.otis.com ή καλέστε μας στο +30 210 8200 500.