Από την έντυπη έκδοση
Επιμέλεια: Σοφία Εμμανουήλ
[email protected]
Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη.
Οι συνεχείς επενδύσεις, οι νέες θέσεις εργασίας, οι υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές και το ηθικό επιχειρείν είναι η απάντηση στην κρίση, αλλά και η επιβεβαίωση ότι οι Έλληνες δεν γεννήθηκαν μόνο για να καταναλώνουν, αλλά και για να δημιουργούν.
Η προσήλωση της ΜΕΓΑ στην παραγωγή άριστων ποιοτικών ελληνικών προϊόντων προσωπικής υγιεινής, στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην καινοτομία αποτέλεσαν καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξή της στη διάρκεια των 35 χρόνων λειτουργίας της.
Η ελληνική βιομηχανία η οποία ξεκίνησε το 1981 ως μια μικρή μονάδα παραγωγής ωτοκαθαριστών (Τipers), αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη.
Mε αγαπημένα προϊόντα, όπως Babylino, EveryDay, Sani, Pom Pon, Wet Hankies BabyCare, Tipers, ΜΕΓΑ κ.ά που εμπιστεύονται καθημερινά χιλιάδες οικογένειες, κατέθεσε εδώ και χρόνια της δική της καινοτόμο πρόταση στην προσωπική υγιεινή, θέτοντας τον πήχη πιο ψηλά από ποτέ, αφού στα προϊόντα της συνδυάζει τόσο την άριστη απορροφητικότητα όσο και την αποδεδειγμένη φιλικότητα στο δέρμα.
Η ΜΕΓΑ στηρίζει την ελληνική οικονομία διατηρώντας το τρίπτυχο: Παραγωγή, Έδρα, Ιδιοκτησία στην Ελλάδα.
Παράγει τα προϊόντα της στην Ελλάδα, επενδύει στην Ελλάδα σε χώρους παραγωγής και μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής, προάγοντας την ελληνική καινοτομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, ενώ τα προϊόντα της βρίσκονται στα ράφια πάνω από 30 χωρών του εξωτερικού, εκπροσωπώντας επάξια τη χώρα μας.
Eπενδύσεις τεχνολογίας αιχμής και νέες θέσεις εργασίας
Η ΜΕΓΑ, πιστεύοντας πως ο δρόμος της ανάπτυξης περνά μέσα από τις επενδύσεις, συνέχισε το επενδυτικό της πλάνο με επενδύσεις άνω των 55 εκατ. ευρώ (2010 – 2016) σε υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, εισάγοντας νέες καινοτομίες σε γραμμές παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας.
Παράλληλα, θεωρώντας πάντα τους ανθρώπους ως το πολυτιμότερο κεφάλαιό της, όχι μόνο διατήρησε τις θέσεις εργασίας, αλλά αύξησε το προσωπικό της σε ποσοστό πάνω από 73% στο διάστημα 2010 – 2016.
Άριστη ποιότητα και ελληνική καινοτομία
Πίσω από κάθε προϊόν βρίσκονται χρόνια ερευνών, προσεκτικός σχεδιασμός του προϊόντος και πάνω απ’ όλα επιμονή στην άριστη ποιότητα.
Η ανώτερη ποιότητα των πρώτων υλών είναι επίσης ένας παράγοντας καθοριστικός για την εξαιρετική επίδοση των προϊόντων της ΜΕΓΑ.
Η εταιρεία ακολουθεί εξαιρετικά αυστηρές διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, ενώ είναι πιστοποιημένη για την ποιότητα των προϊόντων της και τη φιλικότητα προς το δέρμα από διεθνώς αναγνωρισμένα Δερματολογικά Ινστιτούτα του εξωτερικού.
Δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα
Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων, κατάφερε να πενταπλασιάσει τις εξαγωγές της (2010 – 2016), επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και η ποιότητα μπορούν να έχουν ελληνική ταυτότητα, αλλά και διεθνές διαβατήριο.
Σήμερα, σε μια χώρα όπου εξακολουθεί και εισάγεται, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλο ποσοστό προϊόντων προσωπικής υγιεινής, η ΜΕΓΑ συνεισφέρει στο να δημιουργήσει ένα αντίβαρο (εξαγωγών).
Έτσι, η κατηγορία βρεφικές πάνες έχει πάρει τη θέση της στα 100 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Ουσιαστική στήριξη στην κοινωνία
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, η ΜΕΓΑ, αφουγκραζόμενη τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, εντατικοποιεί την προσπάθειά της συνεχίζοντας δυναμικά τη στήριξη του έργου αναγνωρισμένων κοινωνικών φορέων και ιδρυμάτων στην Ελλάδα. Το 2016, η εταιρεία προσέφερε πάνω από 1,5 εκατ. προϊόντα, σε συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και φιλανθρωπικές οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα.
Κοιτώντας μπροστά
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η ΜΕΓΑ στηρίζει την ελληνική οικονομία, ενισχύοντας τα επενδυτικά της πλάνα. Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στην ελληνική καινοτομία, στις συνεχείς επενδύσεις και στην εξωστρέφεια.
Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρηματικοί στόχοι της ΜΕΓΑ για την επόμενη τριετία συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ισχυροποίηση της δραστηριότητάς της τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές.
Το σημαντικότερο, όμως, προγραμματίζει άμεσα νέες επενδύσεις πάντα στη χώρα μας, αξίας 30 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνουν κτηριακές επεκτάσεις και προσθήκη νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, επαυξάνοντας τη δυναμικότητα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία.