Συμβόλαιο χρονοναύλωσης με τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή της Ιαπωνίας Mitsui O.S.K. Lines (MOL), για ένα πλοίο τύπου capesize, υπέγραψε η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, το πλοίο «Santa Barbara», κατασκευής 2015 και χωρητικότητας 179.426 dwt, ναυλώθηκε έναντι 22.000 δολαρίων ανά ημέρα (μείον μιας προμήθειας 5% που καταβάλλεται σε τρίτους), για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Οκτωβρίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως και τις 20 Δεκεμβρίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.
Η ναύλωση έχει οριστεί να ξεκινήσει στις 28 Δεκεμβρίου, μετά το τέλος της ναύλωσης με τη Smart Gain Shipping, ενώ το deal αναμένεται να δημιουργήσει έσοδα για την Diana περίπου 6,42 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι εξασφάλισε ένα συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την China Resource Chartering για το πλοίο Kamsarmax «Maera», χωρητικότητας 75.403 dwt.
Η ναύλωση θα διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2025 και θα αποφέρει 2,31 εκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται πως ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 38 πλοία χύδην ξηρού, εκ των οποίων τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε postpanamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.
Παράλληλα η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα kamsarmax διπλού καυσίμου μεθανόλης έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028 αντίστοιχα.
Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραληφθεί ακόμη, είναι περίπου 4,2 εκατ. dwt, με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 11,22 έτη.