Skip to main content

Ντεμπούτο για την Ena Athletics στο Golden Hall – Το πρώτο «Born of Greece»

Η εταιρεία φιλοδοξεί να «ταράξει» τα δεδομένα της αθλητικής υπόδησης και να κοιτάξει κατάματα ισχυρά πολυεθνικά και εδραιωμένα σήματα

Το πρώτο της βήμα έκανε χθες η Ena Athletics, με το λανσάρισμα του πρώτου running παπουτσιού υψηλών προδιαγραφών (supershoe) «γεννημένο στην Ελλάδα».

Ειδικότερα, το ντεμπούτο της εταιρείας, που φιλοδοξεί να «ταράξει» τα δεδομένα της αθλητικής υπόδησης και να κοιτάξει κατάματα ισχυρά πολυεθνικά και εδραιωμένα σήματα, πραγματοποιήθηκε με την «επίσημη πρώτη» του μοναδικού μέχρι στιγμής κωδικού της Ena Athletics που φέρει την επωνυμία «Proto Runner».

Όπως ανέφερε στο περιθώριο της εκδήλωσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Θωμάς Θωμαΐδης « Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα παπούτσι μαραθωνίου και ταυτόχρονα να αναδείξουμε την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή είμαστε στην εκκίνηση και συγκρινόμαστε με έναν ανταγωνισμό που έχει προβάδισμα 50 ετών».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο κωδικός που διατίθεται σε έξι διαφορετικά χρώματα είναι η αρχή, ωστόσο, ο βηματισμός ανάπτυξης θα συνεχίσει πολύ στοχευμένα και προσεκτικά.

Boutique brand

H Ena Athletics ξεκινάει ως ένα «boutique brand» που εστιάζει στους «σοβαρούς» και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Θωμαΐδης δρομείς.

Το proto δημιουργήθηκε από Ιταλούς σχεδιαστές και παράγεται στη Κίνα.

Θα διατίθεται, σε πρώτη φάση, στο κατάστημα της Ena στο Golden Hall, ενώ υπό συζήτηση είναι ενδεχόμενες συνεργασίες με αλυσίδες αθλητικών ειδών. «Θα κινηθούμε επιλεκτικά σε ό,τι αφορά στις συνεργασίες για την τοποθέτησή του σε άλλα σημεία» ανέφερε ο κ. Θωμαΐδης.

Ωστόσο, παράλληλα με το φυσικό κατάστημα λειτουργεί και  ηλεκτρονικό, μέσω του οποίου μπορούν να υποστηριχθούν και εξαγωγές καθώς ο στόχος είναι το ελληνικό σήμα να διεισδύσει στις ξένες αγορές.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ξεκινάει με μετοχικό κεφάλαιο  145.000 ευρώ και βασικό μέτοχο τον Αλέξανδρο Λάτση, ο οποίος ασχολείται με venture capital, νεοφυείς (start-ups) επιχειρήσεις, επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία, ψηφιακό gaming σε κινητά τηλέφωνα ακόμη και με media ειδικά για παιδιά. Μέτοχοι μειοψηφίας είναι επίσης ο κ. Θωμάς Θωμαΐδης με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στην Βρετανία, ο Ιταλός σχεδιαστής κ. Manuele Bianchi και ο κ. Pete Ruppe ο οποίος προέρχεται από το ηγετικό δυναμικό της Nike.